Abonatii care au primit tablete Allview de rds,
daca intampina
probleme cu tableta, trebuie sa verifice certificatul de garantie
primit cu echipamentul.
Pe certificat, se gaseste un numar de telefon unde trebuie sa
apelati.
In timpul apelului se face o diagnosticare a problemei semnalate de
dvs si daca este necesar ca tableta sa ajunga in service, ei trimit
un curier Cargus sa ridice tableta, o aduc inapoi, dvs nu platiti nimic. Este important sa mentionati curierului ca plata se face la destinatie.
Cand se preda pentru service tableta, trebuie sa fie insotita de procesul verbal primit de la rds.
Pe procesul verbal este trecuta seria. Nu exista o factura, se preda catre service
doar cu acel proces verbal.
Pentru service Allview, garantie si postgarantie, asiguram service in maximum 48 de ore, pentru clientii din Bucuresti. Mai multe detalii: www.itrom-service.ro
RăspundețiȘtergereAm fost eu cu tableta Allview in garantie la service si au scos defectiunea ca find cauzata din vina mea. Marea prostie e ca a mers perfect pana acum 2 saptamani. 2 saptamani nu am folosit-o a stat in raft ca o carte si cand am vrut sa o folosesc aparea pe ecran doar dungulite. Constatarea- am apasat prea tare pe ecran.... cum sa pas daca nu am folosit-o. Acesti nesimtiti sunt firma de service SfinxTelecom din Bucuresti.
RăspundețiȘtergereMacar ei suporta curierul de la client si inapoi? Am si eu un telefon si pe net am vazut ca la majoritatea le refuza garantia si daca ma pune sa platesc si transport mai bine ma lipsesc.
Ștergeres-a crapat ecranul stand in ghiozdan.. garantia mai este valabila? trebuie sa platesc ceva ? model: allview ax4 nano plus
RăspundețiȘtergereSalut. Daca defectul a fost cauzat de utilizator, garantia nu acopera reparatia. Suna la numarul de pe certificatul de garantie si solicita mai multe detalii legate de reparatie de la Allview, ei acorda service.
Ștergeres-a crapat putin ecranul in interior in timp ce statea in ghiozdan, probabil din cauza cartilor. produsul mai este in garantie? trebuie sa platesc ceva? model tableta: allview ax4 nano plus
RăspundețiȘtergereAi primit raspuns mai sus la aceasta intrebare.
ȘtergereViteza scazuta la 3g este cauzata de sim?Amfost sfatuit sa merg in service sa mi-l inlocuiasca.
RăspundețiȘtergereSalut. Daca asa s-a recomandat de un specialist, mergi in service pentru inlocuire. Pentru mai multe detalii poti suna la 0314007777 sau *777
Ștergeream facut upgrate de la android 4.4.2 la 5.0 lollipop dar problema este ca nu imi mai merge wifi .as putea merge la service pentru a remedia situatia?
RăspundețiȘtergereSalut. Daca este vorba de un produs allview service-ul se ofera de producator, in speta allview sau service-urile autorizate de producator. Te sfatuiesc sa urmezi pasii din postare pentru remedierea situatiei.
ȘtergereDaca jucam un joc si s-a blocat si am vrutsa ii dau restart tinand apasat 11 sec pe butonul power si nu s-a mai aprins, e valabila garantia?
RăspundețiȘtergereModel: allview a5 ready
Nu e zgariat si il am de vreo 4 saptamani
In primul rand trebuie sa fie vazut de service. Acolo dupa ce este facuta o verificare se constata daca se repara in garantie sau daca este scos din garantie si se repara contracost. Il poti lasa intr-un punct RDS sa fie trimis in service sau poti sa apelezi numarul de pe certificatul de garantie si sa le expui problema, iar ei vor trimite un curier la tine sa ridice telefonul direct de acasa (gratuit).
ȘtergereBună ziua eu am un K1 și e fisurat un pik an colț dar nu a afectat nimik dar acum 2 zile mia luat foc la mufa de ancarcare tel funcționează perfect dar nu ancarca al am de 3 luni ce pot face nu vor să-l primească sal repre doar mufa de ancarcare
RăspundețiȘtergereCei de la RDS miau zis sa sun la firma de garanție dar nu am un Nr de tel pe garanție nu e trecut
RăspundețiȘtergere