joi, 22 ianuarie 2015

Clarificari Digi Play

Va pun la dispozitie urmatoarele clarificari in privinta serviciului Digi Play:

- serviciul este disponibil pentru clientii persoane fizice existenti care au activ minim un serviciu din oferta Digi
- se poate activa/dezactiva exclusiv prin DigiCare
- se permite dezactivarea in aceeasi zi in care s-a activat
- se factureaza valoarea integrala a pachetului in fiecare luna in care pachetul a fost activ, indiferent de numarul de zile in care a functionat.

 Exceptii:
    1. Daca activarea se face in ultima zi a lunii, aceasta luna nu va fi facturata in cazul in care serviciul ramane activ si in luna urmatoare.
    2. Daca se activeaza si se dezactiveaza in aceeasi zi, pachetul nu se factureaza, insa aceasta exceptie se face o singura data pe cod de client.

32 de comentarii:

  1. cum se face dezactivarea acestui serviciu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Intri in contul digicare si la sectiunea digiplay ai butonul dezactivare. Apesi o singura data pe el, insa nu primesti nici un mesaj de confirmare. Comanda de dezactivare se trimite, insa nu esti notificat. Dar daca ai apasat butonul se va dezactiva si contul.

      Ștergere
  2. am contul de 2 luni de zile,iar acum nu mai pot intra in el pt ca imi spune ceva de genul "too many device",iar eu nu am dat contul la nimeni si intru de pe acelasi laptop pe el,nu mai ai cum sa-ti resetezi parola la el,nu poti face nimic,nici macar optiune de dezactivare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Iti apare acest mesaj pentru ca lista de dispozitive cu care ai fost conectat a ajuns la capacitate maxima. Poti sa intri in digicare la sectiunea Digionline / Digiplay si sa stergi din dispozitive. Se intampla ca acelasi dispozitiv sa se adauge de mai multe ori cand te conectezi cu el.

      Ștergere
  3. "Too many device"
    Foarte stresant acest mesaj.Sunt abonat digi si detin mai multe dispozitive.Ma conectez cu un pc cand sunt acasa,cu telefonul sau tableta cand sunt plecat .Aplicatia Digi Play cu toate ca acum e gratis si am activato nu o pot urmari pentru ca atunci cand vreau sa o pornesc apare "too many device".Cred ca ar fi mai util ca un user sa se poata conecta de pe orice dispozitiv fara ca acestea sa fie inregistrate si sa trebuiasca sa intri in cont si sa le stergi mereu.

    RăspundețiȘtergere
  4. dezactiveaza din incercarile de accesare din meiul contului la administrare servicii/digi-play/editare dispozitive

    RăspundețiȘtergere
  5. intra in cont ...administrare servicii/digi-play/editare dispozitive -si mai anuleaza din ele

    RăspundețiȘtergere
  6. am si eu aceeasi problema:too many devices, doar ca am sters toate dispozitivele din lista si eroarea ramane. vreo solutie?

    RăspundețiȘtergere
  7. Aceeasi problema cu too many device, dar la mine la admin.serv/google-play NU APARE editare dispozitive!!!! Ce naiba sa fac, ca nu mai pot sa folosesc serviciul de pe absolut nimic.

    RăspundețiȘtergere
  8. la mine pur si simplu NU APARE nicaieri "editare dispositive". Nu mai pot sa ma loghez la digionline de pe absolut nimic. Ceva idee?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai intai trebuie sa ai contul digionline creat din Digicare. Optiunea de editare dispozitive o gasesti urmand pasii: digicare -> administrare servicii -> digionline / digiplay si in partea de jos gasesti editare dispozitive.

      Ștergere
    2. Hm, cand vreau sa creez un cont digionline din digicare, I-mi spune ca "Nu exista adrese care sa suporte acest serviciu". Eu am abonament de tv + mobil. Acuma ca digionline este gratuit pt cei cu abonament de mobil, am zis sa ma uit si eu la emisiuni pe tableta. Numai ca tot incercand sa ma loghez de pe diferite dispositive si browsere, am ajuns la limita, si acuma nu pot sa sterg de niciunde dispozitivele.

      Ștergere
    3. Salut. Digionline este gratuit ca si intrecut, insa trebuie sa ai internet + televiziune pe acelasi id de client pentru a putea sa iti realizezi contul. Digiplay este gratuit din 1 septembrie pentru abonatii care contracteaza/sau au deja abonament gigabit de internet fix ori isi fac un abonament nou de telefonie mobila (abonament care este facut dupa 1 septembrie).

      Ștergere
    4. Dacă vă apare mențiunea TO MANY DEVICES, ca să ștergeți dispozitivele respective, urmați pașii: intrați în contul Digiromania - Serviciile Mele - Digi Online-Configureaza - Dispozitive conectate și le ștergeți pe toate.

      Ștergere
  9. nu pot intra in digiplay pentru ca "too many devices". Am citit mai sus insa nu se spune nicaieri si unde se gasesc "digicare" sau "administrare servicii" :(
    Ma tot uit si pe digiplay si pe digionline si nu gasesc niciun link catre asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Intri pe https://digicare.rcs-rds.ro iar de aici dupa ce te loghezi in cont intri la sectiunea administrare servicii/digi-play/editare dispozitive - si stergi din dispozitive.

      Ștergere
  10. Am gasit. Desi tot nu inteleg ce e aia digicare, am intrat pe site rcs-rds.ro apoi in contul meu si aici am gasit administrare servicii si am reusit sa sterg dispozitive. Nu inteleg nici de ce trebuie sa fac asta, dar ... ma rog ... acu'dupa vreo ora de cautari macar am reusit. Multumiri digi pentru complicatii.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna, as dori sa stiu cum imi pot sterge definitiv contul de client rds?

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna cum pot sa sterg un cont de client rds?

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna, as dori sa stiu cum imi pot sterge definitiv contul de client rds?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depui o sesizare pe site-ul rds la rubrica asistenta sau dai telefon la relatii clienti in judetul tau si soliciti stergerea contului.

      Ștergere
  14. Salutare.De la 3.03 din contul meu digi nu se mai deschide meniul administrare servicii (ecranul rămâne pe albastru fără nici o informatie).Am rămas fără setările de la digi play digionline sau digi wifi.Am făcut sesizări scrise și telefonice problema nu se rezolva .Ce mai pot face pentru a avea acces la aceste servicii.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Ce sistem de operare folosesti ? Ai incercat si alt browser ? Situatia poate proveni si de la un browser neactualizat.

      Ștergere
    2. Scuze aceasta problema exista indiferent de sistemul de operare(folosesc windows 7)si browser, atit pe laptop cit si pe android

      Ștergere
  15. Situatia persista indiferent de browser,atit pe laptop cit si android.Inclusiv in reprezentanta rds pe sistemele lor nu functioneaza.Raspunsul lor este acelasi:este o problema si nu ne dam seama de unde.

    RăspundețiȘtergere
  16. Avand in vedere oferta extraordinar de slaba de filme pe Digiplay doresc dezabonarea si nu exista butonul de dezabonare (deloc intamplator, caci ar fi o dezabonare masiva!!!). Am aflat de posibilitatea dezabonarii in aceeasi zi, fara plata abonamentului abia dupa 3 zile de la abonare. DAR FARA BUTON DE DEZABONARE CUM SA FACI OPERATIUNEA ???

    RăspundețiȘtergere
  17. Salut ! Nu merge sa vizionez nimic pe digi online. Apare ecranul negru si zice Download file. Ce as putea sa ii fac ?

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  20. Se acceseaza:

    https://www.digiromania.ro/my-account/my-services

    Click pe DIGI ONLINE(meniul din stanga paginii),apoi in dreapta click pe Configureaza> Dispozitive Conectate

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna,
    Cum pot sa-mi introduc mai multe locuri de consum pe contul meu ?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere

Aici poti lasa un mesaj legat de aceasta postare