Va pun la dispozitie urmatoarele clarificari in privinta serviciului
Digi Play:
- serviciul este disponibil pentru clientii persoane fizice existenti
care au activ minim un serviciu din oferta Digi
- se poate activa/dezactiva exclusiv prin DigiCare
- se permite dezactivarea in aceeasi zi in care s-a activat
- se factureaza valoarea integrala a pachetului in fiecare luna in care
pachetul a fost activ, indiferent de numarul de zile in care a
functionat.
Exceptii:
1. Daca activarea se face in ultima zi a lunii, aceasta luna nu va
fi facturata in cazul in care serviciul ramane activ si in luna
urmatoare.
2. Daca se activeaza si se dezactiveaza in aceeasi zi, pachetul nu
se factureaza, insa aceasta exceptie se face o singura data pe cod de client.
cum se face dezactivarea acestui serviciu?
RăspundețiȘtergereSalut. Intri in contul digicare si la sectiunea digiplay ai butonul dezactivare. Apesi o singura data pe el, insa nu primesti nici un mesaj de confirmare. Comanda de dezactivare se trimite, insa nu esti notificat. Dar daca ai apasat butonul se va dezactiva si contul.
Ștergeream contul de 2 luni de zile,iar acum nu mai pot intra in el pt ca imi spune ceva de genul "too many device",iar eu nu am dat contul la nimeni si intru de pe acelasi laptop pe el,nu mai ai cum sa-ti resetezi parola la el,nu poti face nimic,nici macar optiune de dezactivare
RăspundețiȘtergereSalut. Iti apare acest mesaj pentru ca lista de dispozitive cu care ai fost conectat a ajuns la capacitate maxima. Poti sa intri in digicare la sectiunea Digionline / Digiplay si sa stergi din dispozitive. Se intampla ca acelasi dispozitiv sa se adauge de mai multe ori cand te conectezi cu el.
Ștergere"Too many device"
RăspundețiȘtergereFoarte stresant acest mesaj.Sunt abonat digi si detin mai multe dispozitive.Ma conectez cu un pc cand sunt acasa,cu telefonul sau tableta cand sunt plecat .Aplicatia Digi Play cu toate ca acum e gratis si am activato nu o pot urmari pentru ca atunci cand vreau sa o pornesc apare "too many device".Cred ca ar fi mai util ca un user sa se poata conecta de pe orice dispozitiv fara ca acestea sa fie inregistrate si sa trebuiasca sa intri in cont si sa le stergi mereu.
dezactiveaza din incercarile de accesare din meiul contului la administrare servicii/digi-play/editare dispozitive
RăspundețiȘtergereintra in cont ...administrare servicii/digi-play/editare dispozitive -si mai anuleaza din ele
RăspundețiȘtergeream si eu aceeasi problema:too many devices, doar ca am sters toate dispozitivele din lista si eroarea ramane. vreo solutie?
RăspundețiȘtergereAceeasi problema cu too many device, dar la mine la admin.serv/google-play NU APARE editare dispozitive!!!! Ce naiba sa fac, ca nu mai pot sa folosesc serviciul de pe absolut nimic.
RăspundețiȘtergerela mine pur si simplu NU APARE nicaieri "editare dispositive". Nu mai pot sa ma loghez la digionline de pe absolut nimic. Ceva idee?
RăspundețiȘtergereMai intai trebuie sa ai contul digionline creat din Digicare. Optiunea de editare dispozitive o gasesti urmand pasii: digicare -> administrare servicii -> digionline / digiplay si in partea de jos gasesti editare dispozitive.
ȘtergereHm, cand vreau sa creez un cont digionline din digicare, I-mi spune ca "Nu exista adrese care sa suporte acest serviciu". Eu am abonament de tv + mobil. Acuma ca digionline este gratuit pt cei cu abonament de mobil, am zis sa ma uit si eu la emisiuni pe tableta. Numai ca tot incercand sa ma loghez de pe diferite dispositive si browsere, am ajuns la limita, si acuma nu pot sa sterg de niciunde dispozitivele.
ȘtergereSalut. Digionline este gratuit ca si intrecut, insa trebuie sa ai internet + televiziune pe acelasi id de client pentru a putea sa iti realizezi contul. Digiplay este gratuit din 1 septembrie pentru abonatii care contracteaza/sau au deja abonament gigabit de internet fix ori isi fac un abonament nou de telefonie mobila (abonament care este facut dupa 1 septembrie).
ȘtergereDacă vă apare mențiunea TO MANY DEVICES, ca să ștergeți dispozitivele respective, urmați pașii: intrați în contul Digiromania - Serviciile Mele - Digi Online-Configureaza - Dispozitive conectate și le ștergeți pe toate.
Ștergerenu pot intra in digiplay pentru ca "too many devices". Am citit mai sus insa nu se spune nicaieri si unde se gasesc "digicare" sau "administrare servicii" :(
RăspundețiȘtergereMa tot uit si pe digiplay si pe digionline si nu gasesc niciun link catre asa ceva.
Salut. Intri pe https://digicare.rcs-rds.ro iar de aici dupa ce te loghezi in cont intri la sectiunea administrare servicii/digi-play/editare dispozitive - si stergi din dispozitive.
ȘtergereAm gasit. Desi tot nu inteleg ce e aia digicare, am intrat pe site rcs-rds.ro apoi in contul meu si aici am gasit administrare servicii si am reusit sa sterg dispozitive. Nu inteleg nici de ce trebuie sa fac asta, dar ... ma rog ... acu'dupa vreo ora de cautari macar am reusit. Multumiri digi pentru complicatii.
RăspundețiȘtergereBuna, as dori sa stiu cum imi pot sterge definitiv contul de client rds?
RăspundețiȘtergereBuna cum pot sa sterg un cont de client rds?
RăspundețiȘtergereBuna, as dori sa stiu cum imi pot sterge definitiv contul de client rds?
RăspundețiȘtergereDepui o sesizare pe site-ul rds la rubrica asistenta sau dai telefon la relatii clienti in judetul tau si soliciti stergerea contului.
ȘtergereSalutare.De la 3.03 din contul meu digi nu se mai deschide meniul administrare servicii (ecranul rămâne pe albastru fără nici o informatie).Am rămas fără setările de la digi play digionline sau digi wifi.Am făcut sesizări scrise și telefonice problema nu se rezolva .Ce mai pot face pentru a avea acces la aceste servicii.Multumesc
RăspundețiȘtergereSalut. Ce sistem de operare folosesti ? Ai incercat si alt browser ? Situatia poate proveni si de la un browser neactualizat.
ȘtergereScuze aceasta problema exista indiferent de sistemul de operare(folosesc windows 7)si browser, atit pe laptop cit si pe android
ȘtergereSituatia persista indiferent de browser,atit pe laptop cit si android.Inclusiv in reprezentanta rds pe sistemele lor nu functioneaza.Raspunsul lor este acelasi:este o problema si nu ne dam seama de unde.
RăspundețiȘtergereAvand in vedere oferta extraordinar de slaba de filme pe Digiplay doresc dezabonarea si nu exista butonul de dezabonare (deloc intamplator, caci ar fi o dezabonare masiva!!!). Am aflat de posibilitatea dezabonarii in aceeasi zi, fara plata abonamentului abia dupa 3 zile de la abonare. DAR FARA BUTON DE DEZABONARE CUM SA FACI OPERATIUNEA ???
RăspundețiȘtergereSalut ! Nu merge sa vizionez nimic pe digi online. Apare ecranul negru si zice Download file. Ce as putea sa ii fac ?
RăspundețiȘtergereAcest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergereAcest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergereSe acceseaza:
RăspundețiȘtergerehttps://www.digiromania.ro/my-account/my-services
Click pe DIGI ONLINE(meniul din stanga paginii),apoi in dreapta click pe Configureaza> Dispozitive Conectate
Multumesc!
ȘtergereBuna,
RăspundețiȘtergereCum pot sa-mi introduc mai multe locuri de consum pe contul meu ?
Multumesc