De astazi a devenit functionala si platforma telefonica privind
preluarea autocitirilor. Numarul de telefon este: 0800.410.400;
Pe langa aceasta modalitate de
centralizare a autocitirilor, mai este disponibila si transmiterea indexului prin contul DigiCare.
Cateva particularitati importante:
1. Clientii care vor sa transmita indexul autocitit prin
platforma telefonica trebuie sa o faca in intervalul cunoscut, respectiv
ultimele 4 zile calendaristice. Daca se apeleaza intr-un alt interval decat cel in cauza, se primeste un mesaj prin care clientii vor fi informati asupra revenirii in
intervalul precizat, altfel indexul nu va putea fi preluat.
2. Clientii care au mai multe locuri de consum pe acelasi cod de
client, sunt indrumati sa acceseze contul DigiCare pentru centralizarea indecsilor aferenti fiecarui loc de consum in parte.
Asadar, prin telefon pot transmite autocitirile doar clientii cu
un singur loc de consum. Restul o vor face prin DigiCare.
3. Modalitatea de transmitere a indexului prin telefon: Clientul
apeleaza numarul 0800410400, precizeaza codul de client si apoi valoarea indexului, acesta fiind ulterior centralizat.
am introdus din gresala alte date legate de indexul autocitirii , si l-am trimis telefonic . Cum sa procedez sa repar gresala ?
RăspundețiȘtergeream introdus codul client de pe factura din partea dreapta de sus dar robotul i-mi spune ca -nu ati introdus nici un cod client valid.Luna trecuta a fost bine.
Ștergere