joi, 21 iulie 2016

Fidelizarea cu varianta Voucher valoric

Dupa cum am spus, revin cu detalii despre fidelizarea prin voucher:

Fidelizarea Voucher valoric - un abonat care are servicii fidelizabile va primi, o valoare in Lei pe fiecare pachet in functie de tipul pachetului; suma se va strange in creditul unui Voucher pe care abonatul il poate folosi pentru a plati din avansul sau suma totala la plata integrala a unui telefon mobil.
  • voucherul are data valabilitate 6 luni din momentul exportarii pe client
  • se poate folosi ptr a achita partial sau total un avans sau o valoare integrala a unui telefon mobil, fara a se extinde pe plata de rate lunare;
  • se poate folosi pe loc, in acelasi pas cu fidelizarea, sau ulterior, pe parcursul celor 6 luni;
  • valoarea achitata se trage automat din Voucher, in ordinea achizitiei telefoanelor si se poate folosi de mai multe ori (deci, pentru mai multe telefoane) pana la epuizarea creditului;
  • daca avansul telefonului este mai mare decat valoarea totala acumulata pe voucher se va utiliza valoarea voucherului si se va genera factura de diferenta; daca valoarea avansului este mai mica, suma ramane pe voucher si poate fi folosita la o achizitie ulterioara de telefon;
  • daca avansul telefonului este mai mare decat valoarea totala acumulata pe voucher se va utiliza valoarea voucherului si se va genera factura de diferenta; daca valoarea avansului este mai mica, suma ramane pe voucher si poate fi folosita la o achizitie ulterioara de telefon;
  • voucherele se adauga per adresa dar se vor folosi per CNP, indiferent cate contracte are abonatul;
  • nu se cumuleaza cu promotiile de portare pentru ca exista o suma alocata special si pentru aceasta;
  • telefonul cumparat va respecta regulile ofertei comerciale valabile la momentul achizitiei;
  • abonatul astfel fidelizat poate opta pentru a plati un avans pe grila 3, insa fara a fi obligat; poate opta pentru oricare grila sau plata integrala.
Pachet din oferta curenta
Valoare bonus (Lei)
Digi TV Analogic (Urban/Popular)
40
Digi TV Digital (Urban/Popular)
50
Digi TV Satelit (DTH)
40
Fiberlink Popular
30
Fiberlink 100/300
50
Fiberlink 500
70
Fiberlink 1000
90
Digi Net Mobil Activ/Activ Plus
20
Digi Tel In familie
10
Digi Tel National
20
Digi Mobil Optim 2/Avantaj 2
20
Digi Mobil Optim 3/Avantaj 3
30
Digi Mobil Optim 5/Avantaj 5
40
Digi Mobil Optim Nelimitat
50
Activare factura electronica
20
Portare dintr-un pachet prepaid
25
Portare dintr-un pachet postpaid
50

17 comentarii:

  1. Daca am 3 abonamente DON se aduna? Adica o sa am o reducere de 150 RON?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru informatii! Interesanta oferta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara,
    Daca am 5 abonamente pe firma, primesc discount?
    Multumesc1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Pentru a primi un raspuns va trebui sa contactezi responsabilul comercial care se ocupa de contractul tau business.

      Ștergere
  4. In cazul meu voucerul este o pacaleala. Pentru a putea beneficia trebuie sa fac un nou contract care este cu lunar cu 10 lei mai scump decat contractul vechi. A inceput su RDS-ul cu oferte capcana.

    RăspundețiȘtergere
  5. O lista cu telefoane 4g care sunt valabile pentru voucer exista sau e valabila toata lista de telefoane de pe site .

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am patru abomamente ce reducere am la ele cu vocheru acesta sau este pacaleala

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Mergi intr-un punct rds si acolo o sa primesti toate detaliile legate de reducerea care o primesti la abonamentul tau. Tot aici o sa poti folosi voucher-ul daca alegi sa achizitionezi un telefon.

      Ștergere
  7. Deocamdata este o pacaleala. Am un voucher de 290 lei primit telefonic si confirmat prin sms pe toate cele trei terminale iar la punctul de prezenta mi-au diminuat cu 40 de lei. Am o sesizare depusa la digi care sa vedem ce si cum, adica cat de mare este minciuna sau daca cineva isi asuma eventualele greseli. Total neprofesionisti cei de la rds. Mai au mult pana sa fie un serviciu cum ar trebui sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesant că modelul Vonino ZUN XS nu există pe pagina producătorului...
    Poate din cauză că este un model special pentru RDS?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.vonino.ro/zun-xs.html

      Ștergere
    2. Mulțumesc :) Asta e dacă nu sunt atent. M-am uitat doar la pagina default cu produse, n-am căutat la magazin.

      Ștergere
  9. Voucherul se poate folosi numai pt. achiziția de telefoane, telefoane care nu există. Am comandat din 4 august un Xiaomi. Suntem in 23 si nimic... Sunt niste escroci. Urmăresc să te facă să anulezi comanda, ei alegandu-se cu contractele prelungite. Eu unul voi sesiza ANPC si probabil voi depune și o plângere penală pt. înșelătorie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Este o tiganie,de 10 zile am solicitat acel bonus care din motive necunoscute a fost blocat in momentul alocarii lui si bineinteles o sa fiu contactat de un reprezentatnt Rds in momentul rezolvarii lui

    RăspundețiȘtergere
  11. Va salut am o problema cu o comanda la un telefon lenovo k6 note
    Am facut comanda anu trecut in decembrie si nici acuma nu mia ajuns comanda

    RăspundețiȘtergere

Aici poti lasa un mesaj legat de aceasta postare