duminică, 21 septembrie 2014

Acte necesare semnarii serviciilor

    Contractarea serviciilor

    * Actele necesare contractarii serviciilor Digi Mobil si Digi Tel Fixo-mobil pentru client nou sau client existent sunt:

- copie BI/CI (clienti noi) sau CI in original(pentru clienti existenti)
- copie dupa contractul de vanzare cumparare/inchiriere a locatiei sau adeverinta de la Primarie ca locuieste legal la adresa de instalare ->Doar la livrare echipamente (DigiMobil sau Fixo-Mobil pentru cei care nu au 3 facturi platite)
  - declaratie pe propria raspundere (beneficiarul contractului locuieste la adresa de instalare si ia la cunostinta ca trebuie sa prezinte in caz de livrare echipamentele)

    * Actele necesare pentru contractarea serviciilor de Digi Net, Digi Tel , Digi Tv Catv, Digi Net Mobil prin stick pentru un client nou sunt:

- copie BI/CI
- copie dupa Contractul de vanzare-cumparare/sau inchiriere a locatiei sau adeverinta de la Primarie ca locuieste legal la adresa de instalare sau declaratie pe propria raspundere(beneficiarul contractului locuieste la adresa de instalare si ia la cunostinta ca trebuie sa prezinte in caz de livrare echipamentele).

    * Pentru suplimentarea de servicii noi pe client existent (servicii de Digi Net,Digi tel , Digi Tv Catv sau Digi Net Mobil prin stick) abonatul are nevoie doar de :

- BI/CI

Un client isi poate lua stick-ul chiar daca nu i s-a emis o factura, este necesar sa aiba serviciul de internet INSTALAT si sa:
- mearga titularul in casierie
- aiba procesul verbal de instalare al internetului atunci cand merge in casierie
Daca NU are serviciul de internet INSTALAT, isi poate lua stick-ul cu abonament (de 15 lei sau 25 de lei) pana cand i se face instalarea. Dupa ce i se face instalarea, trebuie sa mearga in casierie sa i se treaca stick-ul in baza abonamentului avut de internet prin cablu.
·        Procura delegare imputernicit

Semnare contracte CETATENI STRAINI:


Momentan NU se pot incheia contracte pentru cetatenii straini care nu au un act de proprietate.
Se pot incheia contracte numai daca sunt proprietari in Romania.

65 de comentarii:

  1. Ma aflu in afara tarii... Am avut contract pe numele mamei mele pt. TV, NET si FIX dar l-am anulat din cauza plecarii. Apartamentul este pe numele parintilor mei si as vrea sa redeschid serviciul dar acum cateva ani cand am solicitat asta mi-au cerut imputernicire... Acum cum ar trebui sa procedez? Nu am imputernicire (costa 80 EUR o imputernicire prin Ambasada). Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti deschide un contract pe numele tau. O sa trebuiasca sa dai o declaratie pe propie raspundere ca locuiesti la aceasta adresa. Numai sa nu fie datorii, din aceasta cauza cer imputernicire, daca sunt datorii le platesti si deschizi un nou contract pe numele tau.

      Ștergere
  2. Buna ziua. Doresc internet fix de la rcs si mi s a spus ca nu se poate, fara cablu. Unde stam noi acum nu avem acte pt casa. Nu putem gasi o solutie?...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil zona unde esti tu este o zona unde doar infrastructura EoC (Ethernet over Coax) este disponibila, de aceea ti s-a spus ca nu se poate semna fara cablu tv. Pe aceasta infrastructura trebuie sa ai neaparat abonament de cablu tv. Poti sa semnezi pentru cablu tv si internet, doar cablu tv, cablu tv si telefonie sau pentru toate cele trei servicii pe aceasta infrastructura, dar doar pentru internet (sau internet si telefonie) nu poti semna un contract.

      Ștergere
  3. Buna ziua , am facut un abonament pentru un modem de net acum 3-4 ani .. ziceau ca in primul an este in custodie iar daca il pierd costa 50 euro modemu .. As vrea sa renunt la acest abonament . ce trebuie sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara. Va trebui mers intr-o casierie cu reprezentant comercial pentru a depune o cerere de reziliere care intra in vigoare incepand cu data de 1 a lunii urmatoare (dupa depunerea cererii de reziliere). Modemul va trebui predat incepand cu data de 1 dupa ce s-a reziliat contractul, pana in data de 7 (adica in 7 zile dupa reziliere). Daca nu mai se poate preda modemul, va trebui achitat, pretul difera in functie de model.

      Ștergere
  4. Buna ziua.

    Daca detin CI in original si CF original a proprietarului dar eu fiind in chirie pot semna un contract de servici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate semna, insa nu pe numele proprietarului. Se poate semna contract pe numele tau cu o declaratie pe proprie raspundere ca locuiesti la acea adresa. Pe numele propietarului se poate semna daca merge el in casierie si semneaza el un contract.

      Ștergere
    2. Am copie după buletin pot face un contract

      Ștergere
  5. Buna seara, astept de o saptamana sa vina cineva sa.mi instaleze cablu si net, cat mai dureaza?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna seara, astept de o saptamana sa vina cineva sa.mi instaleze cablu si net, cat mai dureaza?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Pentru a afla situatia contractului te sfatuiesc sa iei legatura cu un reprezentant rds sa faca verificari legate de instalare.

      Ștergere
  7. as dori si ru un abinament mobil la rcs ce acte imi trebuiesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu buletinul poti merge in orice punct RDS si poti solicita inchierea unui contract de telefonie mobila.

      Ștergere
  8. Locuiesc in chirie si as dori sa inchei un contract de furnizare internet pe numele meu. Ideea e ca pe adresa respectiva apar datorii neachitate ramase de la alta persoana. Trebuie achitate de mine? Citesc ca asa ar trebui. Cat de legala e chestia asta: ca o datorie facuta de altcineva sa fie achitata de mine , datorie care a fost a unei persoane nu unui bun imobil (in cauza adresa apartamentului)? De ce in situatia asta rds nu a urmarit persoana respectiva pentru recuperarea datoriilor? multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca sunt datorii pe locatie acestea vor trebui mai intai achitate. Obligatia de achitare ii revine titularului care a deschis acel abonament. Rds nu solicita plata restantelor altor persoane. Sunt si cazuri care ajung in instanta, insa pentru a ajunge in instanta compania face procese comune pt mai multe persoane. Asa ca poti sa stai fara grija, toti ajung sa achite ce au "uitat". Ca sfat roaga proprietarul sa incheie pe numele lui contract de internet si va putea sa semneze cu actul de proprietate, chiar daca sunt datorii(insa doar contract de internet fara televiziune).

      Ștergere
    2. Nu inteleg ce inseamna "daca sunt datorii pe locatie aceastea vor trebui mai intai achitate", presupun ca va referiti ca ar trebui achitate de cel care are datoria. Dar intrebarea nu era asta, ci daca se poate face contract in cazul asta. Nu mi se pare normal ca cel care vrea sa deschida in contract nou sa fie responsabilizat de catre firma de cablu cu datoriile altuia. RDS nu are avocati sa se ocupe de astfel de cazuri? Cred ca daca s-ar face o plangere la OPC cei cu firme de cabluri nu s-ar mai gandi sa ceara asa ceva.

      Ștergere
    3. Mi se intampla acelasi lucru,am inchiriat ap dar chiriasilor le-am spus ca nu fac abonament la DIGi, dar firma a facut abonament si pe locatie avand in vedere ca aveau contract de inchiriere doar pe un an , cum e posibil sa faci contract pe 2 ani cand contractul de inchiriere e pe 1an? Iar acum sant datorii si pe locatie, nu este corect DIGi nu procedeaza corect , doar cu acordul proprietarului sa se faca contract asa ar trebuii dar DIGi vrea bani indiferent de daunele proprietarului RUSINE!!!!!

      Ștergere
  9. Pentru abonamente/contracte DIGI(RCS&RDS) la domiciliu pentru Bucuresti sau Ilfov puteti suna la 0724266518 sau 0772001052>Oferta valabila numai prin agentii de teren!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru abonamente/contracte DIGI(RCS&RDS) la domiciliu pentru Bucuresti sau Ilfov puteti suna la 0724266518 sau 0772001052>Oferta valabila numai prin agentii de teren!

    RăspundețiȘtergere
  11. as dori sa imi fac un abonament de telefonie mobila dar locuiesc cu bunica mea unde am adresa ce acte mi ar trebui sa il fac pe numele meu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Poti sa mergi doar cu buletinul in casierie la reprezentantul comercial si o sa dai si o declaratie pe proprie raspundere ca locuiesti la acea adresa.

      Ștergere
  12. Salut,m-am mutat recent în chirie dar nu am contract de închiriere, cu proprietarul, pot face abonament pe numele meu și fără acesta,?mulțumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut, m-am mutat recent cu chirie dar nu am contract de închiriere cu proprietarul, pot face abonamentul de internet și fără acesta? Pe numele meu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Poti sa faci contract pe numele tau, fara proprietar. La semnare dai o declaratie pe proprie raspundere cu mentiunea ca locuiesti la acea adresa.

      Ștergere
    2. Sigur la faceti contract fara stirea proprietarului si pe locatie si raman datorii iar proprietarul ramane cel pagubit!!!

      Ștergere
  14. Buna am 18 ani si mar interesa daca as utea incheia un contract Pentru televeziune si internet wi.fii daca nu am un loc de munca?va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna mar interesa daca as putea incheia un contract daca am 18 ani si nu sunt angajat,as dori pentru televeziune si internet wi.fi as dori sa stiu daca se poate incheia un contract..Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Daca poti semna un contract chiar daca nu ai un loc de munca. Cand semnezi un contract nu te intreaba nimeni prin ce modalitati vei achita, lucrul acesta te priveste. Tu doar va trebui sa platesti facturile emise.

      Ștergere
  16. Buna ziua, propietarul casei este decedat eu sunt fiul dansului dar nu am facut succesiunea inca probabil dureaza 6 lung pana atunci as dori sa semnez un contract , ce trebuie sa fac? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Daca exista un cotract RDS il poti trece pe numele tau, trebuie sa mergi cu certificatul de deces intr-un punct rds si soliciti sa preiei contractul. Daca nu exista un contract si vrei sa faci tu unul, mergi intr-un punct rds si poti sa faci unul, chiar daca nu esti inca proprietar. Vei da o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca stai la acea adresa.

      Ștergere
  17. Buna ziua am o intrebare daca cunpar o cartela de digi din romania e valavila si in spania am nr de spania sau doar dc imi iau de acolo multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Daca achizitionezi o cartela din Romania poate fi folosita si in Spania, insa in roaming international. Te sfatuiesc sa achizitionezi o cartela digimobil Spania. Cu aceasta cand vii in tara ti se aloca un numar de Romania, iar cand esti in Spania folosesti numarul de Spania. Pentru mai multe detalii poti suna la numarul: 031.400.64.22

      Ștergere
  18. Salut. As dori sa schimb adresa pe care este contractul de telefonie mobilă.pot să împuternicească pe cineva din tara deoarece eu sunt în străinătate.cum se procedează?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Doar cu imputernicire notariala. Sau cand revii in tara imputernicesti pe cineva pe contract pentru a evita situatiile asemanatoare pe viitor.

      Ștergere
  19. Buna ziua!
    Stau in chirie si nu dispun de un contract de inchiriere, iar proprietarul este plecat in strainatate. In aceasta situatie, pot achizitiona un abonament?
    Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Poti merge intr-un punct RDS, iar aici poti sa faci un abonament pe numele tau chiar daca nu ai contract de inchiriere. O sa dai o declaratie pe proprie raspundere ca locuiesti la acea adresa.

      Ștergere
  20. Salutare.Sunt proprietarul,fostul chiriaș și-a făcut contract rds fără contract de închiriere sau semnătura mea. A plecat cu datorii de 150 roni. Noul chiriaș nu poate să-și facă contract din cauza vechiului ,acuma eu sunt dispus sa achit și restantele doar ca am înțeles de la serviciu tehnic ca trebuie sa ma prezint te la sediu cu contractul de vânzare cumpărare care e în Republica Moldova și eu sunt în București,apartamentul e în Iași. Cum pot proceda ca noul Chiriaș să-și poată face contractul? Va mulțumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Pana nu sunt achitate restantele chiriasului restant, un alt chirias nu va putea semna contract. Insa intr-adevar poti semna pe numele tau un contract cu acel contract de vanzare-cumparare fiind proprietarul. Alta solutie din pacate nu exista. Daca nu erau datorii noul chirias putea semna fara probleme un contract pe numele lui.

      Ștergere
    2. Dar dacă achita datoriile,pot sa închid contractul lui ? am copia după buletin.

      Ștergere
    3. Sau eu pot semna un alt contract și acela sa rămână pe numele lui ....e posibil și asa ceva ???

      Ștergere
    4. Cel mai probabil e reziliat contractul insa au ramas datoriile. Un contract se reziliaza automat daca sunt mai mult de 3 luni neachitate (se reziliaza unilateral). Daca nune reziliat, doar titularul il poate inchide. Poti semna pe numele tau un contract, pe numele altei persoane nu ai cumsa semnezi.

      Ștergere
  21. Locuiesc in apartamentul unor prieteni plecati in Germania.Nu sunt nici proprietar nici chirias.Am grija de apartament ,platesc intretinerea,electricitatea etc La adresa a fost cablu si internet Digi pe perioada cat apartamentul a fost inchiriat.Pot face un abonament pe numele meu pe baza unei declaratii pe propria raspundere ca locuiesc la adresa respectiva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Poti sa semnezi pe numele tau un contract ca si chirias, vei da o declaratie pe proprie raspundere ca locuiesti la acea adresa.

      Ștergere
  22. Salut. Cererea de rezilere se poate face doar intr-o casierie RDS din tara la reprezentantul comercial.

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna ziua!
    Am trimis un e-mail in care solicitam informatii privind cablarea blocului in care m-am mutat, pentru a sti daca pot face solicitare de instalare pentru serviciile oferite de RCS-RDS. Am primit raspunsul cu numarul de inregistrare si atat. Mentionez ca solicitarea a fost transmisa cu aproximativ o luna si jumatate in urma. Am revenit cu un alt e-mail si telefonic, neprimind niciun raspuns.
    Acesta este modul de lucru al companiei dumneavoastra?

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna ziua,
    un chirias a inchiriat pe 1 an un apartament, si a deschis pe acea adresa un contract cu RDS. Contractul este pe numele acelei persoane fizice.

    Dupa ce a plecat, am aflat ca a lasat internetul neplatit. Acum nu mai e de gasit. Probabil nu a mai trecut pe la RDS desi avea si alte servicii.

    Acum avem o firma care a inchiriat acelasi spatiu.
    Cum pot proceda pentru a incepe un alt contract pe numele firmei?

    RDS nu ar putea cere o garantie pentru a elimina astfel de suspiciuni?

    Pe ce baza legala poate RDS sa refuze un nou contract unui chirias-persoana juridica, care are contract pe un an de zile?

    Care este solutia de iesire din acesta situatie?

    RăspundețiȘtergere
  25. vreau o portare abonament vodafone la Digi ce acte am nevoie si daca sotia are abonament digi pot trece prin portare pe numele sotiei sau trebuie sa fac alt abonament pe numele meu. Va multunesc

    RăspundețiȘtergere
  26. Daca nu am 18 ani pot încheia un contract pentru internet?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Trebuie sa ai peste 18 ani pentru incheierea unui contract.

      Ștergere
  27. Salut vreau sami bag abonament la digi si nu locuiesc unde este adresa din buletin se poate??? Contractu se poate face pe teren???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa iti faci abonament pe numele tau chiar daca adresa din buletin difera de adresa unde vrei contractul. Iar daca vrei sa faci pe teren contractul, trebuie doar sa faci o solicitare la relatii clienti, sau daca ai un pliant o sa gasesti notat pe el numarul unui agent de teren care sa te ajute in semnarea contractului.

      Ștergere
    2. buna ziu as dori si eu o explicatie daca se pote eu am acut abonament de la firma dmnavstra in care am parasit tara si miam pus romingu mi sa spus ca costul na va fi mare va fi normal si acuma mai venit sa achit 6miil vechi si nu am putut sa achit ca nu mis in tara de ce mis se pune 3miil vechi in fie care luna plus camata ???

      Ștergere
  28. buna ziu as dori si eu o explicatie daca se pote eu am acut abonament de la firma dmnavstra in care am parasit tara si miam pus romingu mi sa spus ca costul na va fi mare va fi normal si acuma mai venit sa achit 6miil vechi si nu am putut sa achit ca nu mis in tara de ce mis se pune 3miil vechi in fie care luna plus camata ???

    RăspundețiȘtergere
  29. Abonare RDS(Digi) la domiciliu pentru Bucuresti si Ilfov la telefoanele 0724266518 sau 0772001052.Oferta valabila numai prin agentii de teren.

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna ziua , m am mutat recent in București și locuiesc in chirie , dar contractul de închiriere a locuinței este pe numele mamei mele , pot face contract la dumneavoastră pe numele meu chiar dacă contractul de închiriere este pe numele mamei mele ?

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna ziua, sunt Sibiu si recent am cumparat un apartament care are abonament la dumneavoastra. Am vrut sa il trec pe numele meu dar de la sediul dumneavoastra din Sibiu mi s-a spus ca trebuie sa vina si fostul proprietar (precizez ca m-am dus cu copie dupa contractul de vanzare-cumparare). Daca fostul proprietar nu mai este in tara cum as putea sa fac modificarea de numele meu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu faci nicio modificare..ii dai cablul si iti faci separat contract pe numele tau. Nu mai ai nicio treaba cu fostul proprietar.

      Ștergere
  32. Buna ziua,
    Suntem chiriasi si dorim sa facem un contract de internet, precizez ca nu avem contractul legalizat la ANAF.
    Se poate face un contract in acest caz?

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna seara,

    Parintii mei sunt titularii apartamentului in care locuiesc. Pot face contractul pe numele meu? Pot sa semnez eu contractul?

    RăspundețiȘtergere
  34. Salut. Da, poti semna un contract pe numele tau

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna ziua, as dori sa achizitionez un telefon la abonament, insa nu am inca 18 ani si nimeni nu imi poate face din familie, credeti ca exista vreo solutie pentru a obtine acest abonament ? Pentru avans am deja bani si pot asigura plata lunara datorita alocatiei

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ziua!Am o întrebare .Parin Păr mei s au mutat definitiv la Tg Mureș de anul trecut și eu m am mutat in casa lor și as dori să renunț la câteva servicii,se poate? Nu am împuternicire și contractele sunt pe numele lor. Mulțumim!

    RăspundețiȘtergere
  37. Pot face abonament TV cu buletinul provizoriu?

    RăspundețiȘtergere
  38. Bună ziua am copie după buletin pot face un contract nou

    RăspundețiȘtergere

Aici poti lasa un mesaj legat de aceasta postare