joi, 28 august 2014

Mutare de locatie a abonamentului RDS

Daca doriti sa mutati serviciile de la o locatie la alta, titularul de contract:
  • trebuie sa mearga intr-un punct de prezenta cu reprezentat comercial si sa solicite acest lucru;
  • trebuie sa aibe achitate toate facturile emise;
  • trebuie sa isi aleaga data de 1 a lunii urmatoare sau 1 a celei de-a doua luni in care estimeaza ca nu va mai locui la vechea adresaIncepand cu data pe care o va preciza clientul se va rezilia vechiul contract si nu se va mai factura chiar daca s-a facut sau nu instalarea la noua locatie.
  • daca instalarea la noua locatie se va efectua inainte de data estimata de client, nu se va emite factura pentru noua locatie decat dupa data precizata de acesta, chiar daca serviciile sunt functionale la noua adresa (adica, daca abonatul a dorit sa i se anuleze contractul la vechea locatie incepand cu data de 01.05.2014 si instalarea la noua locatie se face in data de 26.04.2014, facturarea pe noua locatie se va face incepand cu data de 01.05.2014 nu cu 26.04.2014).
    Aceste modificari pot fi facute in orice zi a lunii.
In cazul in care doriti mutarea contractului din alt oras in Bucuresti va trebui (lucru valabil pentru clientii din Bucuresti si Ilfov, pentru restul localitatilor va trebui sa discutati in casieria din judetul dumneavoastra):
- ca titularul de contract sa mearga intr-o casierie din Bucuresti si sa discute cu un reprezentant comercial, acesta verifica acel contract din orasul respectiv in Baza de date si daca totul este in regula se accepta transferul. (adica sa fie un contract activ , fara suspendare neplata, etc.).Solicitarea trebuie sa fie efctuata in Pop Bucuresti, nu poate fi facuta si in orasul respectiv.
Taxa de mutare locatie nu se percepe.

37 de comentarii:

  1. Salut. Poți sa imi spui cam cat dureaza procesul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Dupa ce se depune cererea de mutare intr-o casierie la reprezentantul comercial, va trebui sa astepti sa se proceseze solicitarea si apoi va trebui sa astepti sa fii contactat pentru instalare. Este ca si o instalare noua. Daca nu este infrastructura pe noua locatie poate sa dureze mai mult. Aici depinde si de numarul de instalari, situatia poate sa ajunga uneori si pana la mai multe saptamani daca sunt multe instalari de efectuat.

      Ștergere
  2. Salut, daca am incheiat un contract de internet rds la apartamentul x...si peste cateva luni ma voi muta intr-un alt apartament din acelasi bloc , trebuie sa fac alt contract ( asta insemand inca 1-2 ani de obligatii contactuale) , sau merg cu acelasi contract deja existent??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Nu semnezi alt contract, faci o solicitare de mutare la reprezentantul comercial din casierie. Legat de perioada contractuala, daca ai contract pe 2 ani nu te afectează, daca ai semnat pe 1 an, perioada contractuala va fi de un an, de când s-a facut mutarea.

      Ștergere
    2. Inteleg...si daca voi avea internetul suspendat pe perioada verii timp de 3 luni, apoi cand ma intorc in octombrie imi fac mutare de locatie..deci practic voi sta in alt apartament, este vreo problema? se vor pune si cele 3 luni in care am oprit internetul? adica inca 15 luni de contract in noua locatie ?

      Ștergere
    3. Daca este suspendat abonamentul si cand te intorci faci mutare de locatie, perioada contractuala se desfasoara din momenul mutarii serviciului pe noua locatie si va fi de un an de atunci.

      Ștergere
  3. daca mut abonamentul de internet si cablu la o alta adresa proprietarul trebuie sa-mi dea acordul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Nu trebuie acordul proprietarului. Trebuie doar sa nu fie datorii pe locatie, sau un alt contract de cablu tv activ (rds ofera pe o locatie doar un singur contract de televiziune). Pentru a face mutarea trebuie sa mergi intr-un punct rds si sa depui cererea de mutare la reprezentantul comercial.

      Ștergere
  4. Buna ziua!intentionez ca de la 1iulie 2016 sa ma mut in alt oras acelasi judet si ma intereseaza ce trebuie facut in acest caz.unde tr depusa cererea si cat dureaza instalarea cablului tv.multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Trebuie sa mergi intr-o casierie RDS la responsabilul comercial si sa depui o cerere de mutare. Mai intai va verifica infrastructura si daca este in regula urmeaza sa fie mutare serviciile la noua locatie. O seara placuta!

      Ștergere
  5. Buna seara!Doresc sa folosesc abonamentul tv Digi,care e pe numele mamei mele si locuieste in alt judet!Pot sa-l trec pe numele meu si sa folosesc in continuare decoderul vechi si cartela care le detineam inainte,dar erau pe numele mamei mele!Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il poti trece pe numele tau. Poti si sa fiisi imputernicit pe contract si o sa ai aceleasi drepturi ca si titularul. Daca este vorba de televiziune prin satelit poti sa il folosesti si in alt judet. Iti recomand mai bine sa fii imputernicit pentru ca preluarea daca vrei sa o faci, mai intai va trebui sa se predea echipametele pentru verificare in punctul rds si abia apoi vei primi din nou echipamente. De aceea te sfatuiesc sa vorbesti cu titularul sa te imputerniceasca.

      Ștergere
  6. Buna dimineata! Am incheiat un contract pt internet Rcs/Rds. Au trecut doar 2 zile,inca nu s-a efectuat instalarea si doresc:
    1) sa reziliez contractul ( din motive obiective)
    Sau 2) sa fac modificare de titular.
    Se poate? Care sunt pasii de urmat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata. Poti merge intr-un punct RDS in care se fac rezilieri (le gasesti pe site) si poti solicita reziliera, tot aici poti face si modificare de titular, insa va trebui sa fie prezent si noul titular daca doresti sa il treci pe alt nume.

      Ștergere
  7. Buna dimineata! Am incheiat un contract pt internet Rcs/Rds. Au trecut doar 2 zile,inca nu s-a efectuat instalarea si doresc:
    1) sa reziliez contractul ( din motive obiective)
    Sau 2) sa fac modificare de titular.
    Se poate? Care sunt pasii de urmat?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua ! Recent am incheiat un contract pentru digi net mobil doar ca viteza este foarte foarte proasta ! As putea sa modific contractul sa trec la digi fiberlink 300 ? sau va trebuii sa reziliez contractul ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Contractul de internet mobil nu poate fi modificat in fiberlink 300. Sunt abonamente diferite (internet mobil si internet pe cablu). Daca abia ai facut abonamentul mobil si vrei sa renunti la el, atunci va trebui sa platesti cluzele contractuale. Te sfatuiesc sa suni la departamentul tehnic diimobil pentru verificari, posibil sa fie o problema de retea. Numarul departamentului este 0314007777 sau dintr-un telefon mobil rds *777.

      Ștergere
  9. Buna seara, detin un contract tv+net+mobil la Rds incheiat pe 2 ani , pana la 15.10.2018. Intentionez sa ma mut din locatia actuala(apartament) , intr-o zona de case.Rds-ul are infrastructura in acea zona( cam 100 m distanta de casa). Intrebarea ar fi daca Rds-ul este responsabil sa imi faca cablarea pe cheltuiala lor si daca nu o fac , se poate rezilia contractul?

    RăspundețiȘtergere
  10. Am cerut mutare de locatie pentru un abonament de internet zilele trecute, stateam la apartament iar acum ma mut la casa. Raspunsul lor a fost ca NU SE POATE MUTA ABONAMENTUL DE INTERNET LA CASA, doar daca adaug televiziune sau telefonie fixa la abonament. Ceea ce mi se pare absurd. Aveam nevoie doar de internet, iar ei ma obliga sa adaug si alte servicii de ale lor, ca sa pot beneficia de ceea ce am eu nevoie. Ma poate lamuri cineva daca este normal sa se intample una ca asta ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna , am.in pachet Rds , urmeaza sa ma mut de la oras la sat , pot transfera pachetul la sat in conditiile in care inca nu sunt finalizate actele casei cu fiind proprietara , si nici domiciliul nu este in buletin la aceea adresa ? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună ziua! As vrea sa știu câte zile durează sa se instaleze cablul tv? Nu prea pot sa stau fără tv și urmează sa mă mut așa ca as vrea sa știu cât de repede se rezolvă. Întreb pt bucurești, sect 2 colentina

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună seara.în cazul în care mă mut în alt oraș Cum trebuie sa procedez cu contractul RDS ? Îl pot închide sau muta?

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut! Am 2 abonamente telefonice digi optim nelimitat efectuate pe o adresa din Hunedoara. Intrebarea este: Se pot muta pe o adresa din Vrancea? Mentionez ca am nevoie de anumite servicii de la ei si cica trebuie sa ma duc la Hunedoara la rds

    RăspundețiȘtergere
  15. Salut , in septembrie 2016 m-am mutat de la o adresa la alta din Bucuresti si am lasat-o pe operatoarea din magazinul DIGI sa intocmeasca ea actele , adica o prelungire pe inca un an la noua adresa
    Sunt abonat la patru servicii rcs si in prezent as vrea sa renunt la trei dintre ele
    Azi am depus o cerere de reziliere pentru trei dintre cele patru servicii si in schimbul rezilieri celor trei servici ma voi transfera cu energia electrica de la Enel la rcs
    Insa tot ma "ameninta" ca voi plati niste "penalitati"
    Le-am comunicat azi ca nu reziliez contractul in totalitate , ci doar fac un fel de "schimb" - optim nelimitat , internet 3g/stick 3g/televiziune contra unui nou abonament pe doi ani la energia electrica
    Rcs-ul insa mi-a comunicat ca tot voi plati ceva - taxa de mutare servici
    Ca sa numai zic ca de anul trecut din iunie , imi ia si 10 lei abonament la stick-ul 3g , care pana atunci era "gratuit"
    Din toamna lui 2014 sunt abonat la internet fix 1g si pana vara trecut nu plateam nimic pentru acest stick/serviciu 3g
    In situatia data :
    - acel abonament de 10 lei pe stick si neanuntat/avertizat intr-un fel , poate fi considerat abuz ?
    - la fel si impunerea in cazul in care doresc rezilierea celor trei servici , poate fi considerata o taxa abuziva ?
    Ce soluti de rezolvare legala exista pentru cele doua situati expuse mai sus

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am contract la RDS ptr cablu si internet de multi ani.
    In martie 2016 am trecut la ei si cu telefonia mobila, practic contractul s-a prelungit in totalitate cu 2 ani; acum as vrea sa mai renunt la cateva programe tv, sa aleg o varianta cu mai putine programe( acum avand maxim), poate chiar sa il schimb si pe cel de net... este posibil sa fac lucrul asta acum sau trebuie sa astept acei 2 ani ?

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna ziua!
    Avem un contract tv +internet in Brasov, insa la final de august ne mutam in Cluj. Am vrea sa avem acolo de la 1 septembrie acelasi pachet.
    Apartamentul este pe numele altcuiva.
    Cum se procedeaza cu mutatia si bineinteles tot pe numele nostru sa ramana abonamentul?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  19. Mutarea unui contract de o adresa la o altă adresa implica costuri sau obliga la perioada minima din acel moment? Mentionez ca sunt abonat rds de cca...12 ani. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara. Costurile aplicate vor fi cele pentru materialele folosite la instalare in noua locatie. Insa daca se face o mutare pe un contract care nu mai are perioada contractuala, la mutare in functie de alegerea serviciilor perioada contractuala va fi pe 12 sau 24 de luni.

      Ștergere
  20. Buna ziua
    Detin 2 abonamente Optim nelimitat, as vrea sa le modific la Optim 2, trebuie reziliate abonamentele vechi sau se pot modifica?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  21. Bună ziua se poate muta internet in alt județ

    RăspundețiȘtergere
  22. Am stat în județul Argeș și acum m-am mutat in slobozia ialomița as dori sa mut abonament pe judetul ialomița Slobozia cum se procedează?

    RăspundețiȘtergere
  23. Cum procedez pt relocare abonament daca exista deja un alt abonament la noua adresa? beneficiarul acelui abonament nu mai locuieste acolo si nu pot lua legatura cu el. Proprietarul titular de contract al apartamentului poate face cerere pt anularea acelui abonament daca nu este el beneficiarul abonamentului? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  24. Salutari, in cazul in care pe locatie exista deja un contract pentru internet si sunt luni restante, se poate gasi o solutie de a beneficia totusi de internet de la ei pentru un titular nou? Ei mi-au spus ca se poate doar dupa ce se platesc restantele, si ca serviciul de internet este blocat pe aceasta locatie. Titarul contractului nu are de gand sa plateasca restantele.

    RăspundețiȘtergere

Aici poti lasa un mesaj legat de aceasta postare