vineri, 2 octombrie 2015

Mesageria Vocala (VMS/Casuta vocala)

·         Activarea acestui serviciu este gratuita.
·         Acum cand au telefonul inchis sau nu sunt in aria de acoperire clientii au posibilitatea de a activa mesageria vocala si nu vor mai pierde apeluri.
·         Ascultarea mesajelor este tarifata ca un apel in retea, fiind gratuita clientilor cu minute gratuite in retea.

Pentru activarea serviciului (a functiei in sine) clientii trebuie sa sune initial la numarul 760 (aici se configureaza casuta, se asculta mesaje etc)

Costul pentru apelarea casutei vocale la numarul 760 de pe abonamentele Digi Mobil Optim si Complet este gratuita.

Dupa activare, pentru a se putea folosi serviciul este necesar ca din meniul telefonului, sa se activeaze redirectionarile catre numarul 0770 000 760. In functie de preferinta clientul poate alege una sau mai multe dintre urmatoarele variante: "nu raspunde", "in afara acoperii", "apel respins", "toate apelurile".

Doar dupa ce se fac aceste setari serviciul va fi functional (apelurile vor fi redirectionate catre casuta vocala).

Pentru dezactivare prezentam doua variante:

1) se sterg redirectionarile catre numarul 0770 000 760 din meniul telefonului
2) se foloseste codul ussd ##002# (in acest caz se sterg toate redirectionarile din telefon, nu doar catre numarul 0770 000 760 - obligatoriu vom comunica acest lucru clientilor)

In caz de nefunctionalitate a serviciului sunati la Digimobil Tehnic(0314007777/ *777).

Important! Serviciul ramane restrictionat pentru Roaming International.
Chiar daca serviciul se poate activa/dezactiva din meniul telefonului, atunci cand abonatul este in roaming international nu va fi functional.

Casuta vocala Digi Mobil poate fi dezactivata si prin cod MMI.
Se tasteaza ##002# si tasta de apel.
Ulterior, pe ecran va aparea un mesaj de confirmare.

Si in cazul abonamentelor Optim apelul este gratuit, fiind un apel in retea.

16 comentarii:

  1. De ceva timp intampin probleme cu mesageria vocala. Cand am telefonul inchis si sunt sunat intra mesageria vocala insa dupa aceea, cand deschid telefonul, nu primesc niciun sms cu numarul care m-a contactat. Chiar daca verific eu mesageria vocala nu gasesc aici nicio informare ca am fost cautat. Problema persista de mai mult timp, am depus sesizare la RDS insa nu am primit niciun raspuns. Stiti ceva de aceasta problema? A mai intalnit-o cineva? La voi functioneaza ok?

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceeasi problema si la mine ...

      Ștergere
    2. Salut. In momentul de fata mesageria vocala se afla intr-un proces de upgrade. Upgrade-ul a pornit de cateva luni si urmeaza sa se incheie. Fiind un proces de durata, in toata perioada aceasta serviciul va functiona, insa pot aparea probleme ca cele descrise mai sus.

      Ștergere
    3. Salut.
      Am un abonament la Digi,sunt plecat din țară. Ai putea ști de ce primesc pe nr meu de telefon cum că am mesaj vocal ( opțiune dezactivat)

      Ștergere
    4. Nu deschide mesajul! Este vorba de un virus. Poți sa cauți pe internet mai multe detalii. S-a vorbit și la tv/presa.

      Ștergere
  2. Și la mine la fel. Acum am dezactivați și nu o mai pot activa

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu merge.Cand vreau sa apelez 760,imi suna ocupat.Ce sa fac?😦

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la fel patesc��aloooo e cineva sa ne asculte parerile?

      Ștergere
  4. Buna ziua, daca sunt abonat digi si am apelat alt abonat digi, care avea casuta vocala activata, insa am inchis imediat cum mi-a raspuns casuta vocala,fara a lasa mesaj, acest apel imi va aparea pe factura, se considera apel si se factureaza?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Daca ai minute incluse in abonament, nu se factureaza. Insa daca nu ai minute incluse, se va tarifa apelul respectiv. Bibeinteles ca va aparea si pe factura.

      Ștergere
  5. Bună seara. Dacă atunci când vreau sa sun îmi spune ca apelul este restricționat, cum as putea anula aceasta opțiune? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut. Oare inca sunt probleme cu mesageria vocala? E tot in lucru? Mi-am schimbat telefonul si cu ocazia asta am observat ca nu imi mai functioneaza mesajul de intampinare inregistrat (care functiona inainte). Toate setraile pe telefon sunt facute si este activat sii serviuciul de casuta vocala la 760. O idee? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua. As vrea sa va prezint o problema mai delicata aparuta de cateva zile. Am abonament rds si pe telefon mi-a aprut mesj" apeluri normale blocate de controlerul de acces". Nu mai pot primi si efectua apeluri, insa am seemnal, am net 4g si pot da mesaje. Acest sim in alt telefon merge fara probleme. De asemenea daca bag in telefonul cu pricina un alt sim dintr-o alta retea merge...va rog sa ma ajutati . V-ati mai confruntat cu astfel de problema? Va multunesc

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua
    Am abonamet la digi
    De fiecare data cand raspund la telefon dupa terminarea convorbirii telefonice primesc un mesaj cu apel pierdut de la nr. De telefon cu care am vorbit.
    Cum sa fac sa nu mai primesc astfel de.mesaje

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut. Doresc sa activez căsuța vocalã , cum se procedeazã. La nr. 760 sună ocupat .. :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Faptul ca Digi si-a desfiintat mesageria vocala, ii va determina pe multi sa plece la alte companii. Asta este cireasa de pe tort. Dupa ce ca semnalul este prost, nu are acoperire, se intrerupe au mai taiat si aceasta facilitate care pe unii ii salveaza. Pt mine eswte strict necesara aceasta functie (mesagerie vocala) si cred ca in pofida pretului un pic mai mare, ma reintorc la Orange...

    RăspundețiȘtergere

Aici poti lasa un mesaj legat de aceasta postare