vineri, 15 august 2014

Plata efectuata eronat pe un alt cod de client - confirmare/realocare plata

In momentul in care un client plateste prin banca si efectueaza plata in contul altui client din greseala (alt id de client) pentru realocarea sumei pe id-ul sau de client trebuie sa faca o cerere prin care sa solicite acest lucru.
Cererea semnata de client impreuna cu op-ul (dovada platii ) se vor trimite pe e-mail dovezi.plata@rcs-rds.ro .
In cerere trebuie sa spuna clar: Conform op atasat, in data de ....., am achitat suma de ....in contul de client gresit .......doresc realocarea sumei de .... pe codul de client corect .... .
Daca abonatul nu poate trimite mail poate lasa cererea si dovada platii in casierie.

Aceeasi procedura poate fi urmata si in cazul in care clientul a facut plata in contul rds dar a notat datele de la un  alt furnizor de servicii (Enel, Romgaz, etc.)

82 de comentarii:

  1. nu se face nimic!!! am platit gresit in contul unei persoane decedate cu contractul incheiat pe motiv de deces, iar raspunsul oficial rcs-rds a fost ca trebuie sa contactez mostenitorii si acestia sa faca o cerere pentru a mi se restitui banii. PRICELESS!!! acelasi raspuns am primit si dupa ce am intrat in audienta cu rcs-rds. sa va descurcati cu ANPC-ul. eu am terminat. mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am platit la alta persoana care nu mai este ma numesc stoleru tincuta lenuta comuna baneasa jd gl si as vrea sa mi se schimbe pe numele meu am platit 140 lei as dori sa se faca ceva sa mi se dea drumu la net

      Ștergere
    2. Buna am plătit la o factură la telefon si nu mis sa dat drumul

      Ștergere
    3. Conform op atașat greșit data 25.01.2023 achitarea la focusat la la Digi și a-și dori trazație dumnea voastră la focu sat

      Ștergere
  2. Unde fac o confirmare de plată ?
    Mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Pentru a face confirmarea unei plati trimite chitanta pe adresa de email dovezi.plata@rcs-rds.ro (pentru clienti rezidentiali), collection@rcs-rds.ro (pentru clienti business), sau prin fax la nr 031.40.10.013 (pentru Internet+Telefonie+Catv), 031.400.45.45 (pentru televiziune prin satelit). Mai poti face confirmarea si intr-o casierie RDS la reprezentantul comercial, prezentand chitanta.

      Ștergere
    2. Plata Facturi sa facut pe nr nu pe cod client ie gresala sau ce anume trebuie sa fac

      Ștergere
  3. Unde trimit o cerere Pt a fi deconectată de la serviciul de internet rcs rds?

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde pot face confirmarea de plata on-line

    RăspundețiȘtergere
  5. Și cum pot trimite poza cu chitanță

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut am plătit gresit pe un alt cod client ce pot face

      Ștergere
    2. Bună ziua am plătit factura greșita

      Ștergere
    3. Ieri am plătit factura greșită. Mincinoiu dinu Marian gabi

      Ștergere
  6. Ma numesc stoleru tincuta lenuta pe data de 3 12 2018 am platit o factura de suna 140 lei si factura a fost gresita si as dori sa se returneze pe numele stoleru tincuta lenuta

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună ziua mă numesc măcelar alin cu cod client.17280732.în data de 21.03.2019.oră 11:43.am achitat suma de 90lei.pe un cod client greșit 17542694.doresc alocarea pe codul meu de pere ce eu sunt deconectat.multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa făcut plata greșit pe un cod client (17345620) as dori realocarea sumei de 20 lei și 140 lei fiind doua tranzacții pe cod client corect este 17345781 Csanyi Alin

    RăspundețiȘtergere
  9. Am gresit codul de client la CEZ si am platit 525 lei pe acest cod de client care nu este al meu , va rog spunetimi unde pot sa ma adresez ca sa intre aceasta suma pe codul al meu de client

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua am gresit ...plata si am platit si am dat codul facturei nu pe codul de client ajutatima va rog frumo nu stiu cum sa procedez ....

      Ștergere
    2. Numele meu Manghiniga crostina judetul dambovita strada furtuna nr 279

      Ștergere
  10. Am plătit abonamentul pe un alt competiție luna aprilie și mai acum postul este deconectat cplata s a făcut la PayPont

    RăspundețiȘtergere
  11. Abonamentul a fost plătit pe PayPont în contul23132439abonamentu este pe numele Rosculet Sebastian rog realizarea sumei de 56 lei pe
    I
    D1525103

    RăspundețiȘtergere
  12. Pe data de 23.0.5 am platit factura in valoare de 41 de lei dar nu sa emis factura

    RăspundețiȘtergere
  13. Cum pot sa trimit dovada că am platit va rog

    RăspundețiȘtergere
  14. Am platit abonamentul pe data de 23.0.5 41 lei cod client 16784028 și Nr factura 20675329 pițigoi mita

    RăspundețiȘtergere
  15. Am platit factura in data de 23.05 suma de 41 lei cod client 16784028 și Nr factura 20675329 pițigoi mita dar nu sa emis factura

    RăspundețiȘtergere
  16. Am platit factura pe data de 23.0.5 in valoare de 41 lei cod client 16784028 și Nr factura 20675329 pe numele pițigoi mita dar nu sa emis factura mă puteți ajuta va rog

    RăspundețiȘtergere
  17. Am plătit favtura pe data de 22052019cu suma de 61.68 cod client 16737422 pe numele de Dicu Vasile marian si îmi trimiteti în continoare mesaje că nu am plătit

    RăspundețiȘtergere
  18. Am platit factura pe numele Stanciu Maricica cod client 35372521 cu suna 25.00lei la data 04-07-2019 la ora 14:16 nr tranzactie 321875572 as dori sa verificati si sa imi dati drumul la telefon

    RăspundețiȘtergere
  19. Baa voi santeti nebuni datini drumul la cartela că am platit jegilor

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua ! Am plătit o factură unde as putea sa fac o confirmare?

    RăspundețiȘtergere
  21. Am plătit azi factura la caserie. Verificați voi plata, nu mă puneți pe mine să vă trimit chitanța. Exemplarul doi din chitanța este la voi și banii în caserie. Oare chiar bate generalul ăla neamț la ușa voastră?( Alzheimer îl cheamă)

    RăspundețiȘtergere
  22. Am palatit factura dar nui bun juhász iosif bíbor cadea mare nr 37 ajuta

    RăspundețiȘtergere
  23. Conform opelui atasat in data de 24.03.2020 am achitat suma de 200 lei in codul de client gresit 16679446 doresc alocarea sumei de 200 lei in codul de client correct 35838632

    RăspundețiȘtergere
  24. Am achitat factura cu cod client 36200246 la Pay Point în data de 05 08 2020 și nu mi sa înregistrat plata și am fost deconectat va rog sa se remedieze problema Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  25. Am achitat factura cu cod client 37528343 la Pay Point in data de 07.10.2020 si nu mi sa inregistrat plata si am fost deconectat va rog sa se remedieze problema.Chitanta nr 11010160.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va rog transferați suma de 41,10 RONI fi cod client 639108 in codul client 37188854 menționez că am făcut plata la PAy point cu chitanță Nr 0063910848861461multumesc

      Ștergere
  26. Am achitat factura 52988381 pe acest nr care este la factura și am plătit suma de 45 de lei ce pot face ca sa se achite factura

    RăspundețiȘtergere
  27. Cod client este 36078795 acesta este ID pe care trebuia sa plătesc factura

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziua!Domnilor cum fac dovada plății unor facturi pe lunile februarie și august 2020,deoarece mi s-a deconectat internetul pe motivul că sunt facturi din urmă neplătite!Pana acum am fost la AKTA,nu-i vina noastră că trecerea de la o companie la alta ,nu s-a facut corect!!!
    Cont client:16494236.
    Va rugam daca mai este de plata,trimiteți înștiințare pe adresa ,prin posta,nu deconectat aiurea,deoarece ca si client, nu am stiut ca avem ""restente""!!!
    Multumim!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Mă numesc Țupulan Mariana cu cod client37600464 am făcut plata la un telefon prin pay point pe un al cod client 37490152. Vă rog sa mi transferați bani după contul client 37490153 pe contul client 37600464 vă rog anunțați mă când s-au transferat după un cont pe altu data de achitare după factura este la 25.11.2020 la ora 16:42 vă mulțumesc Țupulan Mariana

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna ma numesc Olariu daneze iliuta si am plati o factură si nu mi se ia în considerare

    RăspundețiȘtergere
  31. Bună ziua!
    conform ordin de plata atasat in data de 18-01-2021, am achitat suma de 100 lei pe codul de client gresit 16281745.
    Dorescrealocarea sumei de 100 lei pe contul corect 16962834
    18-01-2021
    dumitru victor

    RăspundețiȘtergere
  32. Alexandru Marton3 martie 2021 la 14:53

    Am platit in data de 28 Octombrie suma de 84 RON de pe cardul de salariu in contul rcs-rds dar ati spus ca nu au ajuns banii in cont. Ulterior am mai platit odata 100 RON la aparat de plata si s-a inregistrat plata.
    Dar banii aia 84 roni platiti de pe card, UNDE SUNT DOMNILOR de la DIGI ???? AM PLATIT BANII DEGEABA??? Am trimis si dovada de plata cu poza de pe ecranul telefonului, asa cum ati cerut... dar voi va faceti ca ploua iar eu am pierdut 84 RONI, care pentru mine conteaza, ca nu sunt vreun miliardar. Vreau RASPUNS cat mai urgent daca nu vreti sa ma interesez si sa va fac reclamatie la ANPC������

    RăspundețiȘtergere
  33. Bună ziua am plătit o factura de 90 lei în cont IBN. RO51INGB000000018827 SI AM TRECUT COD CLIENT __37086301 _CU CARDUL DE SALARIU PE NUMELE PANA COSTIN.. VĂ ROG SĂ VERIFICAȚI IAR FACTURA ESTE PE CONTRACT PANA DANA

    RăspundețiȘtergere
  34. AM PLATIT FACTURA IN DATA DE 14 06 2021 SA GRESIT PRIMUL NUMAR DE LA ID =17462571 SA PUS 07462571 SI VA ROG SA IMI RETRANSFERATII BANII IN CONTUL MEU

    RăspundețiȘtergere
  35. Bună ziua, cum sa fac dovada plati cum sa trimit chitanta

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ma numesc Pataki Tibor si din gresala am platit.altuia factura cod client.12977017.nu al meu

    RăspundețiȘtergere
  37. Plata o fost platit 25/08/21:-60 -lei.va rog frumos verificati.clientul si bine inteles bani transferati pe numele meu plata Pataki Tibor

    RăspundețiȘtergere
  38. Anghel Nicolae 14.09.2021 cod23546970

    RăspundețiȘtergere
  39. Conform O.P atașat în data de 20.10.2021 am introdus suma de 280 lei greșit cod client 17532702 în contul contul client greșit doresc realocarea sumei de 280 de lei pe codul client corect 17113279

    RăspundețiȘtergere
  40. Bună ziua ma numesc Fulop Mariana și în data de 25.10.2021 am plăti factura dar nu am verificat chitanță și după câteva zile am fost sa verific dacă au întrat banii și nu erau.Cand am ajuns acasă am sunat la dumneavoastră și bineînțeles doamna unde am plătit a scris cod de client greșit.Este vorba de 75 de lei va rog să-mi realocati banii din contul greșit adică 6010178 în contul corect care este 16010178.Va mulțumesc și aștept sa ma contactați sa nu mi se deconecteze internetu.

    RăspundețiȘtergere
  41. Am doua abonamente la dumneavoastră aseară iubita mea a plătit și a greșit la codul de client nu a pus o cifra a plătit la codul de client 7888797 trebuia sa pună 17888797
    Ipate Constantin
    Nr telefon 0772140881

    RăspundețiȘtergere
  42. Mi-a plătit factura și sa greșit un număr la cod client,cod client este42077597 pe Ciurca Roxana și sa greșit la cod client
    42077598 Nr telefon 0742742821

    RăspundețiȘtergere
  43. Nr de chitanță KIOSK-SN-11060484 cu numele Ciurca Roxana

    RăspundețiȘtergere
  44. Bună seara. Am făcut o plată în 15 oct pe cod client greșit. 16535861 .s-a greșit ultima cifră. Contul meu fiind 16535861 Bucur Maria nr factură 59432520 .S-a trimis dovada cu chitanță, cerere,aștept conectarea serviciului telefonic,trebuia să fiu anunțată cu această greșeală, angajatul din sistem ,nu observă când este o greșeală?

    RăspundețiȘtergere
  45. Bună seara... În urmă cu 4 zile am plătit factura de internet pe rețeaua Digi și nici până în ziua de azi nu mi-au dat drumul la wi-fi.

    RăspundețiȘtergere
  46. Am plătit factura și am greșit cod client cel corect este 36741973 cel greșit este 02146408

    RăspundețiȘtergere
  47. Supsenata Hântar Maricica Doresc sa retrageti suma de 200 roni din contul Hantar Maria codul gresit 17694364 codul corect 17379900 va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  48. Am plătit dar pe nr facturi nu pe cod Client ce trebuie sa fac nr chitanță nr 71345437

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna ziua am plătit factura dar nu sa reconectat de 3 zile cum sa fac sa va trimit dovada chitanța

    RăspundețiȘtergere
  50. Bună ziua ma numesc Onisor ana maria din lespezi jud iasi am vrut sa efectuez o plată la focus si am efectuat la rds se mai poate transfera bani an cont la focus

    RăspundețiȘtergere
  51. Bună ziua!am plătit factura în luna Decembrie și mi sa greșit un nr de la cod client.
    În loc de 36491987 cel corect,mi sa trecut36481887.

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna seara ma numesc mistrian cristi ionut si am achitat de 2 ori azi 15.04.2022 suma de 150 de lei dar am uitat la codul meu de client sa adaug o cifra in loc de 37723603 este codul meu dar am pus 3723603

    RăspundețiȘtergere
  53. nechifor ion str alecu russo 33 sc j ap 28 am achitat pe data de 27 04 2022 suma 84 lei cont client 238184 in loc de 2381840 va rog sa scuzati gresela si sa corectati

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna ziua mă numesc Cernat Dinu am achitat suma de 50 de euro nu sa pus Nr de client am trimis factura de plată Nr de client. 1361934 și acum mi-a închis și tv cu bani la voi in cont nu știu ce să mai fac

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna ziua am achitat o factura și nu mi-a dat drumul la cartela

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna ziua am achitat factura la ora 08:35:25 in valoare de 80 lei cod client 37716973 și încă nu mi-a pornit serviciile

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna ziua am platit o factură pe numele lui Ticu Elena din Ciocănești jud. Dambovița.cu codul de client.37866629.nr factură.35154410.dar din pacate cand sa facut plata sa băgat alt cod acel cod poștal ce pot face pt a ști daca este sau nu platita ca mi sa dat factura dar scrie tranzacție nereușită

    RăspundețiȘtergere
  58. Sa facut o plată greșit CODUL client 16563060 și să platit 1653060 vă rog să mă ajutați cu plata

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna ziua am platit suma de 100 de lei și am platit ln alt cont

    RăspundețiȘtergere
  60. Andreea Elena Dumitru24 noiembrie 2022 la 11:48

    Bună ziua azi am făcut plata de ce nu se merge internetul

    RăspundețiȘtergere
  61. Am icarcat al alt client am greșit contul de client și am dat în valoare 200 de lei și nu mai îmi merge televizoru și telefoanele ce pot face

    RăspundețiȘtergere
  62. Buna ziua sunt Bufteanu Laurentiu comuna leu Dolj strada Dinsensarului 792 mau sunt cei de la Digi că figurez cu 214 lei în luna ianuarie eu am platit suma respectiva de 114 lei și am toate chitanțele pe lunile ianuarie Februarie Martie

    RăspundețiȘtergere
  63. Bună seara mă numesc Andrei Ileana Laura sat zgubea comuna Rosile județul Vâlcea am plătit o factura Digi la ora 12:44 pe data de 20.10 2023 pe un cod client 995628

    RăspundețiȘtergere
  64. Confort OPE atasat in data de 12.01.2024 am achitat suma de 70 de lei in contul de client gresit doresc realocarea sumei de 70 de lei pe contul de client corect

    RăspundețiȘtergere
  65. Dacă am achitat codul de client greșit , ce pot face sa între acei bani în contul corect . Nu știu cum sa trimit e-mail și nustiu pe ce cont trebuie

    RăspundețiȘtergere
  66. Eu am platit pe cod client bine dar nr la factura lam gresit e vreo problema

    RăspundețiȘtergere
  67. onform op atașați in data de 10.04.2024 am achitat suma de 145.00 și am pus Nr de factura 29142977 in locul codului de client doresc realocarea sumei de 145.00 pe codul de client corect 36713468

    RăspundețiȘtergere

Aici poti lasa un mesaj legat de aceasta postare