vineri, 15 august 2014

Plata paypoint fara factura

Din data de 24.10.2013 achitarea contravalorii facturii RCS & RDS prin PayPoint, se poate face si fara factura, clientul trebuie sa cunoasca codul de client si suma de achitat.

La paypoint se poate face plata unei facturi cu codul de client doar daca acest cod contine 8 cifre.
In cazul in care un client are id-ul format din mai putin de 8 cifre trebuie sa introduca atunci cand face plata prin paypoint cifra "0" inaintea codului de client pana ajunge la 8 caractere.
Adica pentru id 123456 trebuie sa se introduca 00123456


Dupa efectuarea platii este recomandat sa se trimita un mail pe dovezi.plata@rcs-rds.ro cu chitanta pozata sau scanata pentru a se inregistra cat mai rapid plata, trecand la subiect: "Plata efectuata pentru codul de client .... (aici treceti codul de client)". Platind prin aceasta metoda plata se inregistreaza in maxim 3 zile lucratoare.

6 comentarii:

  1. La ce numar de tlf pot trimete o dovada de plata ca am tiparit gresit cod client si vreau sa mi se transfere bani de pe acel cont gresit pe contu meu

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna sant un abonat digi si am nemultumiri am platit factura pe.Luna a 07 in data de 14 082019 si Mia fost deconectat Dela reteaua digi

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Seara ma numesc poapa Cosmin Constantin as dori sa ma ajutați și pe mine cu o problema eu am plătit o factura pe data de 21 05 2020 și codul meu de client este 37012842 dar doamna de la pay Point a scris alt cod de client 37012869 și suma mea de plata a fost de 50 de lei ce pot sa fac multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua! Am facut plata online, din contul meu în contul digi și din greseală am trecut alt cod de client. Cum procedez sa realoc suma din contul gresit in contul corect!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună ziua. Am achitat factura și din greșeală sa introdus alt id. Ce pot sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt Marton Alexandru, abonat al vostru la DIGI TV... Ce s-a intamplat cu banii trimisi de mine in contul digi in data de 28.10.2020 (84 ron)...domnilor de la rcs-rds sau DIGI, sau cum va mai spune...
    Am platit banii astia degeaba???
    Vreau banii inapoi, pentru ca ati spus ca nu au intrat banii in contul vostru si am mai platit inca odata 100 RON la aparat de plata iar aia s-au inregistrat.
    Deci, CE FACEM cu aia 84 RON-i pe care vi i-am trimis in cont de pe cardul de salariu pe data de 28 Octombrie 2020???? LAMURITI-MA CAT MAI CURAND!
    Unde dracu vreti sa va mai trimit dovada platii??
    V-am trimos si poza de pe telefon, cu plata de 84 ron din contul meu, ce mai vreti???

    RăspundețiȘtergere

Aici poti lasa un mesaj legat de aceasta postare