luni, 25 august 2014

Inlocuire Stick pierdut/furat

In cazul in care un client a pierdut stick-ul sau i-a fost furat, pentru inlocuire se poate prezenta numai in punctul de Service din Bulevardul Libertatii nr 8-10.

74 de comentarii:

  1. Buna! Daca am pierdut stickul, se plateste ceva pentru a primi un stick nou? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Din pacate, va trebui sa il achiti pe cel vechi pentru a primi altul. In functie de model costurile sunt urmatoarele:
      Stick 3G +sim - 55 Euro
      Stick 3G+sim Huawei E3131 - 21.6 Mb – 30 Euro
      ZTE MF710m - 30 Euro

      Ștergere
  2. Buna ziua,
    Daca am un skick deteriorat (capac spart) se poate schimba ? Am un model ZTE MF110.

    Si o a doua intrebare daca se poate schimba cu unul de generatie mai noua.

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua.
      1. Capacul pentru modem este 20 de lei. Poti merge in service-ul din Bd. Libertatii nr 8-10, program L-V de la ora 9:00 pana la 18:00.
      2. Pentru un modem nou, pentru inceput trebuie sa depui cerere de reziliere pentru modemul actual, iar dupa ce trece o luna vei putea sa comanzi unul nou de la RDS (asta daca ai un modem gratuit la abonamentul de internet asociat). Dar doresc sa te informez ca iti vor oferi ce exista pe stoc in acel moment, din pacate neavand posibilitatea de alegerea a modelului.
      O zi buna!

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua.Am si eu stick de la digi pt net si mi s.a stricat. Cred ca s.a ars. Ce pot face ? Il pot inlocuii sau sa cumpar altul? ast rasp. multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. Daca s-a defectat modemul va trebui mers cu el in punctul service din Bulevardul Libertatii nr. 8-10. Aici se va verifica si daca se constata ca este defect si nu se poate repara, se va inlocui cu altul functional.

      Ștergere
  5. Daca am pierdut cartela din stickul de net, pot primi doar cartela aceea și cat costa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va trebui sa achiti mai intai stick-ul de internet in functie de model. Daca vrei ulterior o cartela doar cu serviciul de date in functie de abonamentul de internet fix o poti primi gratuit sau cu un cost de 10 sau 15 lei pentru 5 GB trafic de internet.

      Ștergere
  6. Daca am pierdut cartela din stickul de net, pot primi doar cartela aceea și cat costa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Prima inlocuire a cartelei este gratuita. Urmatoarele se taxeaza cu 5 Ron. Daca mergi intr-un punct RDS (daca esti titular, altfel va trebui sa mearga titularul sau imputernicitul) la reprezentantul comercial poti solicita un sim nou.

      Ștergere
  7. Salutare!
    Detin un stick internet 3G (model MF110) de aproximativ 4-5 ani. Se poate schimba cu un model nou?
    Precizez ca inca detin cutia originala a celui pe care-l am in prezent.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Mai intai ar trebui sa depui o cerere de reziliere pentru actualul modem de date intr-un punct in care se fac rezilieri. Dupa ce depui cererea astepti sa intre in vigoare incepand cu data de 1 a urmatoarei luni, iar in intervalul 1-7 dupa ce a intrat in vigoare rezilierea predai vechiul echipament. Abia dupa poti sa depui o solicitare pentru un nou modem de date. Doresc sa te informez ca ti se va oferi un dispozitiv care exista pe stoc in momentul respectiv (indiferent ca este unul identic ca cel pe care il ai sau alt model, poate fi si reconditionat). Stiu ca o sa spui ca este o procedura greoaie si care nu te ajuta, insa compania ofera ce are pe stoc in momentul in care depui comanda pentru modem.

      Ștergere
  8. Am un stick decativa ani,de cand s au dat la rds gratis.nu l.am folosit de multa vreme si azi am descoperit ca nu mai am cartela in el.(pesemne colegi binevoitori de la serviciu).pot lua alta cartela?daca da,in ce conditii?am vazut aici ca ar costa 5 euro.acesti bani ii platesc doar o data si apoi benefeciez de net in fiecare luna fara sa mai platesc alti bani?va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Daca nu mai ai simul mergi cu modemul (stick-il de internet) intr-o casierie rds si solicita un nou sim. Te costa 5 ron daca nu este prima inlocuire. 5 euro se plăteau in trecut. Suma o platesti o singura data, nu in fiecare luna.

      Ștergere
    2. Salut,vezi sa nu fie modemul gen fara cartela.Si eu am model MF 110,de ani buni si nu are cartele in el.

      Ștergere
    3. Salut,vezi sa nu fie modemul gen fara cartela.Si eu am model MF 110,de ani buni si nu are cartele in el.

      Ștergere
  9. buna ziua!...am carcasa de la stick deteriorata (catelusa a vrut sa incerce viteza de net, si a compostat-o)!...stick-ul functioneaza! vreau sa reziliez contractul pentru stick deoarece nu-mi mai este necesar!...doresc sa stiu ce costuri implica! va multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Depinde de cat de deteriorat este modemul, de exemplu pentru capac costul este 20 lei (cost precizat si in contract). Ca si sfat, mergi in punctul din Bd. Libertatii (daca esti din Bucuresti) sa il vada service-ul. Daca mergi in alte casierii te vor trimite tot in Bd. Libertatii pentru verificari. Abia apoi o sa il poti rezilia.

      Ștergere
  10. Buna dimineata am si eu o problema.Cand am scos cartela din stick ul de net s a rupt o lamela aurie(un pin).Nu mai imi citeste cartela (lipsa sim).Ce pot face in cazul asta?Multumesc.Se poate schimba?

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna dimineata,am si eu o problema cu stick ul de net,s a rupt un pin unde intra cartela si imi spune lipsa sim.Ce pot face in cazul acesta?Pot sa il inlocuiesc?Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Trebuie sa mergi cu el in service. Daca esti din Bucuresti poti sa mergi cu el in Bd. Libertatii nr. 8-10. Programul este de luni pana vineri de la ora 9:00 pana la ora 18:00(pauza de masa 13:00 - 14:00). Daca se constata ca nu poate fi reparat se inlocuieste aici in service.

      Ștergere
    2. Am si eu exact aceeasi problema . Se blocase cartela , iar când am vrut sa o scot s-a rupt unul din pini . Inteleg ca trebuie sa merg cu stick-ul in service, dar mai am o intrebare . Va trebui sa platesc ceva si daca da care sunt costurile ?

      Ștergere
  12. Se pot detalia tipurile de modem:

    X13 mai 2015, 01:38
    Buna. Din pacate, va trebui sa il achiti pe cel vechi pentru a primi altul. In functie de model costurile sunt urmatoarele:
    Stick 3G +sim - 55 Euro
    Stick 3G+sim Huawei E3131 - 21.6 Mb – 30 Euro
    ZTE MF710m - 30 Euro

    Nu este totul foarte clar. De exemplu ZTE MF110 de care tip este?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  13. STICK RDS) Buna ziua! Sunt unul dintre baietii destepti ai acestei planete.Am vrut sa-l decodez sa mearga netul de pe alta cartela si POC...l-am decodat atat de bine incat l-am blocat.Acum cand trebuie sa-l predau ar trebi sa-l mai platesc dupa ce m-am chinuit atat de mult cu decodarea sau mi-l ia asa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Dorim sa iti multumim ca ne-ai anuntat de situatie (am identificat contractul tau de stick prin ip-ul si mac-ul dispozitivului de pe care ai trimis mesajul). Va trebui sa mergi cu el acum in service pentru verificari, cel mai probabil vei plati dispozitivul. Daca nu ai fi anuntat aceasta situatie, ar fi fost posibil sa il reziliezi fara probleme, in punctele de reziliere nu am fi putut sa il verificam. O zi buna!

      Ștergere
  14. Am inteles ca in cazul in care s-a rupt unul din pini când am scos cartela trebuie sa merg la service. Mai am o intrebare. Trebuie sa platesc ceva si daca da care sunt costurile ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca mergi in service aici se va face o verificare a echipamentului si in functie de situatie se ia decizia daca se poate repara sau se inlocuieste si va trebui platit modemul actual. Ca si cost al modemului ... depinde de model.

      Ștergere
  15. se pare ca am schimbat din greseala stick-ul meu cu al altei persoane in urma cu cativa ani( care nu mai este de gasit ). daca vreau sa reziliez contractul la internet mobil ce trebuie sa fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Daca seriile dispozitivului nu corespund cu cele de pe procesul verbal care este inregistrat la RDS in sistem, va trebui sa fie platit echipamentul. Iar cel pe care il detii (adica cel cu seriile incorecte) va ramane proprietatea ta.

      Ștergere
  16. Salut.
    Am schimbat stick-ul meu perfect functional cu un model mai nou la sugestia consultantului la intocmirea unui nou contract cu mf710M care a venit dupa 2 luni de asteptare.Nu functioneaza in android si nimeni nu m-a informat de aceasta problema,vreau sa rezolv urgent problema,ce trebuie facut ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Din păcate pentru a utiliza modemul de date (stick-il de internet) pe android RDS nu oferă asistenta. Daca nu mai doresti modemul actual poti rezilia contractul pentru el, insa va trebui sa platesti taxa de activare in valoare de 50 lei. Din pacate nu se poate inlocui cu alt model. Ti sa oferit un model mai nou, care atinge viteze mai mari, modelele vechi fiind mai lente.

      Ștergere
  17. Pentru stickuri furate, este in mentionata o clauza in contract ? Sau plata stick ului se face integral, ca pentru cele pierdute

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Plata se face integral, la fel ca si pentru cele pierdute

      Ștergere
  18. Buna ziua, aveam un stick de internet de la Digi luat acum cativa ani buni, insa nu-l mai folosesc de cave timp, dar nici nu stiu sigur daca mai este acelasi sau e altul sau daca mai dau de el. Intrebarea este daca am platit in fiecare luna cate 10 lei si vreau sa inchid internetul stickul ramane la mine sau trebuie sa-l predau neaparat?

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ziua, aveam un stick de la Digi luat acum cativa ani, insa nu-l mai folosesc de mult si nici nu stiu exact daca cel de care am dat prin casa este acelasi sau nu. Intrebarea mea este daca am platit in fiecare luna cate 10 lei pentru el si as cere sa inchid internetul stickul ramane la mine sau trebuie neaparat sa-l predau?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Se preda. Altfel trebuie platit daca nu il predai. Seriile tebuie sa corespunda la predare, altfel dupa cum spuneam se plateste in functie de model. Seria lui o poti vedea si in contul digicare.

      Ștergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna seara! Daca mi-a fost furat stick-ul se poate solicita inchiderea cartelei astfel incat sa nu beneficieze altcineva de accesul la internet?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Suna la 0314007777 sau *777 din telefonul digimobil si solicita blocarea cartelei din modem.

      Ștergere
  22. Buna seara! Daca a trecut perioada minima contractuala, cat costa sa platesc stick-ul de internet sa fie al meu? Nu imi place sa folosesc obiecte inchiriate sau care nu imi apartin.
    Multumesc!
    Mentionez ca este un stick 3G ZTE MF110.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Nu iti recomand sa il cumperi, fiindca este un dispozitiv destul de vechi iar daca va fi proprietatea ta, din pacate nu se mai ofera service daca se defecteaza (si este totusi un dispozitiv destul de vechi, iar probleme pot sa apara oricand). RDS ofera garantie pe toata perioada contractului pentru dispozitivele inchiriate sau in custodie. Pretul modelului mentionatde tine este de 55 euro.

      Ștergere
  23. Buna ziua,
    Daca am un skick deteriorat (capac spart) model ZTE MF110 se primeste cu alt model de capac care se potriveste,sau trebuie sa fie cu aceeasi linie albastra.multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Trebuie sa fie identic cu cel original. Altfel va trebui platit(20 lei).

      Ștergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Este un cost definit prin contract. Dispozitivele chiar daca sunt vechi trebuie sa prezinte uzura cauzata de o folosire normala. O crapatura e clar ca nu reprezinta o folosire normala.

      Ștergere
  25. Salut,
    Daca am pierdut stick-ul, platesc taxa de inlocuire si intre timp il gasesc, ce se intampla? Primesc ceva inapoi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Dupa ce il declari pierdut si platesti taxa emisa pentru el, daca il gasesti va fi proprietatea ta. Nu se mai poate preda.

      Ștergere
  26. Buna ziua!Am stickul defect nu mai merge deloc,unde merg cu el Mentionez ca sunt din Resita di nu stiu unde au service,Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Punctul service din Resita se afla la adresa: Str. Fagarasului, Nr. 10. Orar: Service: L-V 09:00-18:00. Aceste informatii sunt disponibile si pe site-ul RDS la sectiunea puncte de prezenta.

      Ștergere
  27. Sunt din Resita unde pot merge cu stickul defect

    RăspundețiȘtergere
  28. Salut,
    Vreau sa reziliez contractul pentru stickul de digi.doar ca mi s-au sters datele de pe spate si am pierdut cartela.
    Care sunt costurile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Mergi cu el in punctul rds si dicuta cu reprezentantul comercial. Doar dupa verificarea vizuala ti e va da un verdict in privinta costurilor. Ai grija sa mergi in unul din punctele in care se pot face rezilieri.

      Ștergere
  29. Buma,

    Am un stick MF110 de prin 2007. Suport pentru MacBook nu exista. In fiecare an cand instalez noul sistem de operare am aceiasi problema. Nu mai pot folosi stickul. Pana acum am gasit drivere la cosmote sau la telekom, vodafone. Acum nu mai gasesc nicaieri. Pe situl ZTE nici nu mai exista modelul sau drivere. Se poate face ceva, avand in vedere faptul caci DIGI nu asigura suport ?

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna,
    Un copil de al meu a deteriorat un stick (Modem Date USB ZTE MF190 - cel cu culoarea neagra, daca nu ma insel).
    Pentru ca sa nu ma supere, a crezut ca face o mare isprava si a scos sim-ul, introducandu-l intr-un nou ansamblu din plastic, tot de tip RDS, dar de culoare alba, procurat de pe la colegi.
    Astazi, am vrut sa inchei un nou contract si sa trec de la Internet 500 la Internet 1000 precum si sa renunt la acest stick, pe care il primisem in mod gratuit.
    Mi s-a spus ca SIM-ul este cel corect (care imi apartine de drept), dar carcasa nu este cea originala, diferentele fiind de serie si culoare si as avea de achitat o suma de bani.
    Ce este de facut? AM ceva de achitat? Cat costa carcasa neagra?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Daca nu se prezibta modemul in starea in care a fost primit, exceptie facand doar conditiile de uzura normala, atunci modemul ca trebui achitat integral. Nu doar carcasa.

      Ștergere
  31. Am d ani de zile un stick MF110..Partea metalica a iesit afara ramanand in Capac..Am tot incercat sa-l stabilizez pana cand un pin s-a rupt...acum eu consider ca partea metalica si pinul rupt reprezinta defect...la o eventuala rezilirere a contractului..pt ca as vrea sa fac un contract nou..tot cu rds...vreau sa predau stick-ul..la ccosturi ma pot astepta ?!...multumesc

    RăspundețiȘtergere
  32. Legat de solicitarea referitoare la pinul rupt si partea metalica ce se misca si ramane in Capac..mf 110...intrebarea era ..la ce costuri ma pot astepta odata cu predarea lui...multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  33. Salut,

    Dacă s-a strâmbat puțin USB-ul și am pierdut capacul de la USB, va trebui să plătesc integral Stick-ul?

    RăspundețiȘtergere
  34. Salut ,

    Daca mi sa deteriorat capătul USB de la stick , dar el merge fără probleme, exista o problema in al returna ?

    RăspundețiȘtergere
  35. Un capac 20 de lei??? Stick-ul 30 euro?? Dupa cativa ani în care am platit 10 lei lunar? Atunci cum se explica ofertele de vanzare de pe net, de la 50 lei?

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ziua. Am pierdut stick-ul de Internet de la RDS, primit acum 6 ani. Ce trebuie sa fac? Nu eu sunt titularul, dar eu il folosesc si il platesc... Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  37. la sugestia dvs. am purces,cu stick-ul deteriorat, la sediul din HD,( carcasa a fost gaurita de dintii catelului, DAR STICK-UL FUNCTIONEAZA!) UNDE am fost informata ca tre' sa platesc stick-ul daca vreau sa reziliez contractul!...pun intrebarea : de ce nu pot inlocui, pur si simplu, carcasa??? observ in ultimul timp o anumita aroganta din partea RDS, probabil mizata de faptul ca incepe sa detina monopolul pe piata romaneasca!... deunazi am incercat sa-mi schimb nr de telefon (motive personale)...stiti ce mi s-a raspuns? ceva halucinant!ca nu se poate pt ca fapta de schimbare a nr este considerata FRAUDA!!! asaaa cevaaa???...oare alte societati de telefonie nu funtioneaza conform acelorasi legi?...de ex. TELECOM iti schimba nr de telefon , o singura data, contra unei taxe de 10 euro!...daca spuneam ca am pierdut telefonul cu cartela, atunci se putea!...ca si in cazul acelei persoane, care a scris pe 20.02.2016 , daca esti sincer...platesti!

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna ziua, am pierdut capacul de la stickul digi, cel negru primit acum vreo 7 ani.
    Pot gasi capac de schimb la dvs?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  39. tataru bogdan cod client 38295021 mai 2017 la 11:48

    Buna ziua.Daca am un abonament Activ in perioada contractuala,pot sa schimb stick 3G cu MIFI 4G,pe acelasi abonament cu modificarea perioadei contractuale?

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna ziua! I s-a mai intamplat cuiva ca seria stickul-ului sa nu corespunda cu cea din contract si sa trebuiasca sa plateasca suma de 55 de euro?

    RăspundețiȘtergere
  41. mda....multumesc pentru raspuns! ;)

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna ziua. Nu am ridicat sticul rds cand m-au anuntat ca a sosit. Acum as avea nevoie de stic. Cum procedez imi mai da sticul? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  43. Imi puteti spune de ce nu pot rula un vpn folosind stickul de la digi? Internt, enail merg ok, cum fac vpn nu mai merge nimic...Am semnal doar de digi si pe 3g in zona respectiva. Macar sa stiu sa renunt la stick si sa cumpt un router wifi. Multumwac anticipat!

    RăspundețiȘtergere

Aici poti lasa un mesaj legat de aceasta postare