sâmbătă, 14 februarie 2015

Informare clienti RCS & RDS - tentative frauda/inselaciune

Comunicat de presa:
"Compania RCS & RDS isi informeaza abonatii ca nu desfasoara niciun concurs care sa implice castiguri in bani si pentru care, intrarea in posesie a premiului, sa presupuna o cheltuiala din partea castigatorului sau simpla lui prezenta in reprezentanta unei banci pentru a ridica premiul in bani.


Pentru a nu deveni victimele unor posibile tentative de frauda/inselaciune, RCS & RDS le recomanda clientilor sai sa nu dea curs solicitarilor primite prin: telefon din partea unor persoane necunoscute sau care pretind ca sunt angajati ai companiei, email, SMS sau prin intermediul unor scrisori din partea companiei.


In cazul organizarii unor concursuri, tombole sau promotii, RCS & RDS le aduce la cunostinta abonatilor sai, prin mijloacele interne de comunicare (site-urile companiei, canalele social media, posturile sale de televiziune, etc.). Totodata isi anunta permanent castigatorii folosind aceleasi canale de comunicare."


Exemple de posibile tentative de frauda/inselaciune cu care va puteti confrunta:


  • Vi se solicita informatii confidentiale (precum CNP, serie si numar de buletin, conturi bancare, parole) pentru ca ati castigat un premiu, pentru anumite verificari in baza de date sau pentru a-ti fi rasplatita fidelitatea;
  • Sunteti rugati sa efectuati o plata bancara pentru a putea intra in posesia premiului;
  • Vi se solicita sa va prezentati la ghiseul unei banci pentru a intra in posesia premiului;
  • Vi se solicita sa reincarcati cartele preplatite pentru a intra in posesia premiului;


RCS & RDS va recomanda:


  •  Sa va asigurati ca intr-adevar ati participat la un concurs cu premii oferite de RCS & RDS;
  • Sa cereti mai multe detalii cu privire la concursul/evenimentul/campania in urma caruia/careia ati fi putut castiga bani sau orice alt premiu care presupune din partea dvs.achitarea unui avans;
  • Sa nu comunicati informatii personale confidentiale (precum CNP, serie si numar de buletin,
  • Sa nu faceti plati bancare catre beneficiari pe care ii cunoasteti doar prin telefon;
  • Daca identificati o tentativa de frauda/inselaciune, va rugam sa ne contactati si sa va  adresati organelor de Politie.


Pentru informatii referitoare la oferte, promotii, tombole si concursuri RCS & RDS, clientii sunt rugati sa intre in legatura telefonica cu un reprezentant al companiei la Infoline: 03xx 400 401, unde „xx” reprezinta prefixul judetului din care apeleaza, sau telefonic la Infoline Bucuresti 031 400 4414."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici poti lasa un mesaj legat de aceasta postare