luni, 8 august 2016

Intrebari si raspunsuri pentru campania de fidelizare cu voucher

Am notat mai jos cateva intrebari si raspunsuri / clarificari privitor la campania de fidelizare cu vouchere:
1. In cazul facturii electronice: daca nu este deja activata; in continuare este nevoie de acceptul pe mail al titularului, insa modulul va verifica doar activarea de catre RDS; trebuie accesat linkul primit pe e-mail, in caz contrar facturandu-se suma oferita pentru aceasta.
R: asta inseamna ca da, daca nu activeaza linkul de pe mailul clientului, va fi facturat cu suma aferenta acelui voucher (20 Lei)
2. Fidelizare inseamna si daca se pastreaza un serviciu, dar se cere downgrade pachet?
ex: Client cu DigiNetFiberLink 500 ramane abonat DIGI pe 24 luni, dar cu pachet DigiNetFiberLink 300 -> In cazul fidelizarii cu Voucher primeste fidelizare pentru FL 300?
R: da, primeste fidelizare, insa voucherul aferent pachetului nou, nu aferent pachetului vechi; in cazul de fata primeste voucherul aferent FL 300, adica 50 Lei (nu 70 Lei)
3. Daca avem un contract vechi pe o persoana decedata, si facem schimbarea de titular, putem face fidelizare pe noul titular prelungind vechile abonamente?
R: da, se poate face;
4. Daca DigiMobil COMPLET 3 este fidelizabil cu 3 luni inainte de implinirea celor 24 Luni, tot atunci putem face si trecerea la un nou pachet in momentul fidelizarii?
R: da, se poate face si trecerea la noul pachet in momentul fidelizarii
5. Fidelizarea prin 4 luni 50% reducere, se acorda pe pachetul complet al clientului? Adica daca are Digital + HBO, se da pe toata valoarea, inclusiv pe extraoptiune?
R: da, se da reducerea pe tot pachetul, inlusiv extraoptiune
8. Daca am un contract deja fidelizat prin noile oferte de fidelizare, poate fi preluat de alt titular?
R: nu poate fi momentan preluat de alt titular.
9. Modelele scumpe si cele care nu sunt de volum, se livreaza Direct de la CURIER!
Pentru ca un client sa beneficieze de voucher pentru un telefon mai scump, va veni in magazin, i se va face fidelizarea, si i se va pune comanda cu livrare prin curier. (reprezentantul comercial face fidelizarea)
10. Clienti care apar deja fidelizati cu TABLETE:
-clientii care au fost in trecut fidelizati cu tablete, au primit SMS pentru fidelizare prin voucher, insa primesc sumele doar pentru serviciile care initial nu au fost prelungite
- se pot fideliza clientii, astfel se vor prelungi TOATE serviciile
- acestia au primit si SMS si pot merge in magazinele RDS

2 comentarii:

  1. Este de departe cea mai buna firma din domeniu in care activeaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut spre livrare un tel Xiaomi Redmi Note 3 pro comandat pe 02.08.2016 si trebuia livrat pe 10.08.2016 dar fara nici un fel de fidelizare dupa cum zicea operatorul. (nici cei 50 ron la prelungire, nici 20 ron pt fact electronica si cu un avans mai mare decat in punctul de lucru din oras). De ce nu au putut sa il trimita pe acela la agentia din orasul meu si trebuie sa astept si astazi acel telefon care ERA PE STOC la vremea respectiva? Nu inteleg aceasta politica, ei nu urmaresc forumurile? Cum sa mai astept un telefon care trebuia livrat din data de 10.08.2016 cu toate fidelizarile incluse?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti lasa un mesaj legat de aceasta postare