joi, 12 noiembrie 2015

Rebranding Eurosport

Eurosport vine cu o nouă identitate de brand, după ce a fost preluat în totalitate de compania Discovery. Conform noii identități de brand, canalul Eurosport va deveni Eurosport 1, făcându-se astfel distincția între cele două canale Eurosport, anunță compania. Noua identitate, care va fi dezvăluită mâine, pe 13 noiembrie

Antonio Ruiz, VP Marketing & Franchise Management Eurosport, a adăugat: „Rebrandingul Eurosport este urmarea unor ample cercetări desfășurate în mai multe piețe pentru a înțelege percepția brandului și pentru a defini valorile companiei.
Eurosport va avea o personalitate distinctă și imagini vizuale îndrăznețe, care să atragă fanii. Fanii și sportivii trăiesc pasiunea pentru sport în maniere extraordinare. Eurosport stârnește acum această pasiune și sărbătorește devotamentul, ambiția, dedicarea, sacrificiul, nebunia și bucuria lor.”


Evolutie logo de la origini pana in prezent:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici poti lasa un mesaj legat de aceasta postare