joi, 31 decembrie 2015

Modificare oferta Oferta Digi Net Mobil

Oferta Digi Net Mobil s-a modificat in totalitate; nu se mai pot contracta nici unul dintre pachetele anterioare Digi Net Mobil, iar oferta noua arata astfel:

Pachet Digi Net Mobil
Tarif lunar
Taxa activare
Prag de trafic inclus la viteza maxima
Chirie modem de date mobile 3G
Chirie modem de date mobile 4G (mi-fi)
Fara servicii
Cu servicii
3G
4G
Total
fara servicii
cu servicii
fara servicii
cu servicii
Activ
15
10
 (discount 5 Lei)
50
5 GB
10 GB
10 GB
5
0
10
5
Activ Plus
25
20
 (discount 5 Lei)
50
10 GB
20 GB
20 GB
5
0
10
5

Pachetele se pot vinde independent cu pretul din coloana „fara servicii” sau cu un discount de 5 Lei (TVA inclusa) daca se contracteaza in baza unui contract pe care apare cel putin unul dintre serviciile Digi Net/ Digi Catv/Digi Tv Satelit/ Digi Mobil (Optim/Avantaj/Complet), cu pachete din oferta curenta.
  • Discounturile se vor aloca automat in functie de configuratia de servicii curenta;
  • Pachetele se pot contracta in varianta "doar SIM" sau SIM+echipament;
  • Echipamentul 4G Mi-fi ZTE MF90 va ajunge si el in casierii; se va preda pentru folosire numai in chirie conform tabelului de mai sus, si va avea o clauza penala de 300 Lei.

2 comentarii:

  1. Am comandat si eu hotspot-ul digi 4g impreuna cu abonament Activ 10 gb. A mers bine o perioada pana mi-a scazut viteza la 128 kb/s, am zis asta e am consumat traficul acum astept sa vina data de 20 sa se reseteze. A venit data de 20,21,22,23 si nici in ziua de azi netul nu functioneaza la viteza maxima, mi-au resetat viteza doar pe 3g, pe 4g este melc. Nu stiu ce sa mai zic, am sunat la ei si ma tot aburesc ca fac verificari si ca problema mea se va rezolva in curand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. In zilele de 20-21. Au fost ceva probleme legate de resetarea traficului pentru internetul mobil. In momentul de fata se lucreaza pentru remediere, fiind mai multi clienti afectati. De aceea ai primit raspunsul ca prblema se va remedia in curand.

      Ștergere

Aici poti lasa un mesaj legat de aceasta postare