joi, 7 ianuarie 2016

Destinatie Wind Italia

De la inceputul lunii februarie, destinatia Wind Italia nu va mai face parte din lista destinatiilor fixe si mobile in care abonatii beneficiaza de convorbiri incluse sau gratuite. In lista aceasta vor ramane pentru Telecom Italia, Fastweb, TeleTu in cazul destinatiilor fixe, respectiv retelele Telecom Italia, Digi Mobil Italia, Vodafone Italia in cazul destinatiilor mobile.

Se trimite sms-ul urmator catre cei care au avut apeluri in luna Decembrie spre Wind:

" Din 05.02.2016 minutele incluse sau nelimitate pentru apelarea principalelor destinatii fixe si mobile din Italia sunt disponibile numai pentru retelele Telecom Italia, Fastweb, TeleTu in cazul destinatiilor fixe, respectiv retelele Telecom Italia, Digi Mobil Italia, Vodafone Italia in cazul destinatiilor mobile.   Daca nu sunteti de acord puteti renunta la serviciul Digi Mobil in 30 de zile, fara despagubiri. Echipa Digi  "

4 comentarii:

  1. Nui adevarat eu nu am fost de acord cu noile conditi .
    Si am decis sa renunt la contract sunam in jur de 100 minute pe luna catre wind .
    Si am fost penalizat .
    Ce pot face ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Rezilierea fara despagubiri se putea face pana pe data de 6 februarie (in termenul de 30 de zile comunicat). Dupa aceasta data se vor percepe taxe de reziliere conform contractului.

      Ștergere
    2. Stiu pe 12 ianoarie am facut rezilierea .

      Ștergere
    3. poti sa nu mai mananci rahat.

      Ștergere

Aici poti lasa un mesaj legat de aceasta postare